Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، مهمان مردم خونگرم خراسان شمالی خواهد بود سفری که مردم استان را به مساعدت های هیات دولت درباره خواسته هایشان امیدوار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازبجنا؛ در اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده سفراستانی رییس جمهور به همراهی وزرا به خراسان شمالی رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مردم استان ما خواسته های متعددی از رییس جمهور خود دارند. خواسته هایی که در معیشت و بهبود زندگی ساکنان این استان، تاثیری مستقیم دارد.

یکی از اصلی‌ترین و مهمترین دغدغه‌ها و معضلات خراسان شمالی معضل بیکاری و دغدغه ایجاد اشتغال بخصوص در بین قشر جوان و تحصیلکرده استان است.

نبود شغل پایدار برای جوانان تحصیلکرده استان به دغدغه ای جدی برای آنها و به تبع آن خانواده ها تبدیل شده است و بهبود وضعیت کسب و کار و اشتغالزایی از نخستین انتظارات مردم بجنورد از دولت آقای روحانی است.

این سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی ما را بر آن داشت که تا درخواست‌هایمردم را انعکاس و به گوش رئیس جمهور و هیئت دولت برسانیم؛ باشد که این گزارش در رفع مشکلات فراروی شهرستان بجنورد و دیگر شهرستان های استان مثمر ثمر باشد.

در گفت‌وگوی های کوتاهی که با افراد مختلف گرفته شد، مطالبه ایجاد اشتغال، تسهیلات ازدواج برای جوانان، تغییر وضعیت اقتصادی مردم و کاهش تورم در راس همه مطالبات و درخواست‌های مردمی قرار داشت.

از آقای روحانی درخواست دارم برای دوربعدی انتخابات ریاست جمهوری کاندید نشود

حصاری یکی از جوانان بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت : درخواستم به عنوان یک شهروند تحصیلکرده این است که دولت مردان بایستی تمرکز بیشتری بر قشر جوان داشته باشند.

وی با بیان اینکه قدرت و امید هر کشور بایستی بر جوانان آن کشور باشد، بیان داشت: اولین کاری باید توسط مسئولین انجام شود ایجاد شغل ،حمایت از جوانان برای ازدواج و امید به آنها است.

وی اظهار داشت: کشوری پایدار می ماند که جوان های موفقی داشته باشد امیدوارم رئیس جمهور و دیگر مسئولین به فکر قشر جوان جامعه باشند.

ایزانلو یکی دیگر از جوانان بجنوردی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: رئیس جمهور محترم بجای اینکه بطور نمادین بخواهد پروژهای نیمه کاره یا یه پروژه که قبلا افتتاح شده رو دوباره افتتاح کند بیاد یکم منصفانه از مردم عذرخواهی کنه و لااقل همین مدت اندکی که باقی مونده رو حساب کتاباشو مرتب کنه تا به قول خودش یه خرابه رو تحویل دولت بعدی ندهد.

وی افزود: از آقای روحانی درخواست دارم برای دوربعدی انتخابات ریاست جمهوری کاندید نشود.

مهمترین دغدغه و درخواست ما از رئیس جمهور فقط اشتغال فرزتدنمان است

منصوری یکی دیگر از شهروندان بجنورد که از وضع بیکاری در شهرستان گلایه داشت ، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: وضعیت بیکاری در استان خراسان شمالی بیداد میکند .

وی اظهار داشت: مهمترین دغدغه و درخواست ما از رئیس جمهور فقط اشتغال فرزتدنمان است که با داشتن مدرک دانشگاهی در جامعه بیکار هستند.

مرادی یکی دیگر جوانان بجنوردی ، گفت: از رئیس جمهور درخواست دارم افزایش وام های مسکن به ویژه مسکن روستایی رو در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: همچنین از آقای روحانی درخواست داریم بنگاه های اقتصادی کوچک استان به ویژه صنایع کوچک تبدیلی بخش کشاورزی و دامپروری رو حمایت کنند.

حسین زاده یکی دیگر از شهروندان اظهار داشت: به عنوان یه شهروند غلامانی از توابع شهرستان راز و جرگلان از رئیس جمهور درخواست دارم اولا با توجه به اینڪه بیڪاری یڪی از دغدغه های اصلی جوانان می باشد فڪری جهت اشتغال جوانان این شهرستان تازه تاسیس داشته باشند .

وی افزود: همچنین بعلت بعد مسافت غلامان تا بجنورد ( مرڪز استان ) و نبود امڪانات رفاهی از قبیل جاده مناسب تخصیص اعتبار جهت روڪش آسفالت گرم ونیز مهمترین نیاز اصلی مردم این منطقه بیمارستان هست ڪه برای اعزام بیماران به بیمارستان مرڪز استان مردم بامشڪلات زیادی روبرو هستندڪه با تخصیص بیمارستان به این شهرستان 60 تا 65 هزار نفری مشڪل اصلی مردم رفع میشود.

آقای روحانی بیاد و بگوید تو این 4سال برای خراسان شمالی چه کار کرده است

کمالی یکی دیگر از شهروندان بجنوردی در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: درخواست بنده از آقای روحانی این است که رییس جمهور محترم کشور مان شرایط اقتصادی و گرانی را برای ملت ایران با بحران مواجه بوده است.

وی تصربح کرد: شرایط کاری و اشتغال برای جوانان بحرانی شده از رییس جمهور محترممان درخواست داریم که با توکل بر خدا این مشکلات را هر چه زودتر ان شاالله رفع کنند.

طاهری یکی دیگر از شهروندان بجنوردی عنوان کرد: بنده کاری ندارم آقای رئیس جمهور تو کل کشور چه کار کرده است فقط آقای روحانی بیاد و بگوید تو این 4سال برای خراسان شمالی چه کار کرده است.

وی افزود: چون ما اهل همین استان هستیم و بخوبی تشخیص می دهیم این 4سال دولت آقای روحانی چه تحولاتی تو استان ما اتفاق افتاده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است