Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، حجت‌الاسلام علی بنایی در جلسه کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم با اشاره به مشکلاتی که برای فرودگاه قم ایجاد شده، اظهار داشت: چه از نگاه اقتصادی و چه از نگاه اجتماعی باید کاری کنیم که مشکلات فرودگاه به زودی حل شود.

وی با اشاره به زحماتی که برای احداث فرودگاه کشیده شده، افزود: مشکلات بسیاری در این مسیر وجود داشت که از جمله می‌توان به مسئله جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کانون هم اندیشی تعالی و توسعه استان قم با اشاره به سنگ‌اندازی‌های مکرر در مسیر فرودگاه قم ادامه داد: فرودگاه کاشان فعال شده و از قم مسافر جذب می‌کند اما قم با این اهمیت در قدم اولیه مانده است.

وی با بیان اینکه هر کسی باید در این مسیر نقشی به عهده بگیرد، ادامه داد: مشکلات فرودگاه را می‌شد با آرامش حل کرد اما عده‌ای نگذاشتند این مسیر به خوبی پیش برود و قم از این نظر عقب ماند.

حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی فرودگاه در نزدیکی شهر قم، گفت: نمی‌توانیم بگوییم قم اثرگذاری جهانی دارد اما یک فرودگاه در این شهر وجود نداشته باشد.

از نظر وی فرودگاه نماد توسعه یک شهر است و باید قم مانند بسیاری از شهرهای اطراف خود فرودگاه داشته باشد.

ابوالفضل اسماعیلی، معاون سابق استانداری قم هم در این جلسه با اشاره به مخالفت شخص وزیر با مسئله فرودگاه، گفت: یکی از موانع بزرگ فرودگاه خود شخص وزیر است.

وی با بیان اینکه در استانداری هم اراده‌ای برای راه اندازی فرودگاه وجود ندارد، اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه باید گسترده‌تر شودانتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

به گزارش صدای ایران از فارس،غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری