Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز،«ترانه» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان، «خانه عزیز »به کارگردانی سجاد رعیتی و نویسندگی محسن پاکدامن، «عاشقی که دلش را نفروخت» به نویسندگی سعید تشکری و کارگردانی مهدی فتحی، «پلاس پلاس به توان 2» به نویسندگی سینا شفیعی و کار گردانی محمد صدیقی مهر در بخش به مرحله بازبینی این جشنواره راه یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دربخش خیابانی نیز «حکایت عشق آسمانی»اثر احسان فلاحیان برای بازبینی جشنواره پذیرفته شد.
لازم به ذکر است پس از بررسی و بازخوانی 725 متن ارسالی به دبیرخانه‌ی بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره، 76 متن در بخش صحنه‌ای و 44 متن و طرح در بخش تئاتر خیابانی برای بازبینی مورد تایید قرار گرفتند.
برای ارائه‌ی آثار جدید و نو و نیزبرای توجه به استعدادهای بالقوه، اولویت انتخاب با نمایش‌نامه‌های جدید از نویسندگان بومی بوده است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند