Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های کشورهای اسلامی برای ما اهمیت بیشتری نسبت به قهرمانی آسیا دارد. رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از 10 فروردین آغاز شده است و کشتی‌گیران مراحل آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همین طور کشورهای اسلامی دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما برای این 2 رقابت از 2 تیم متفاوت استفاده خواهیم کرد. چون فاصله مسابقات قهرمانی آسیا با کشورهای اسلامی بسیار کم است. ضمن این که رقابت‌های کشورهای اسلامی برای ما اهمیت بیشتری نسبت به قهرمانی آسیا دارد و تیم اصلی را به باکو خواهیم فرستاد.دبیر فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جمهوری اذربایجان تصریح کرد: ما به هیچ کشتی‌گیری برای حضور در رقابت‌های کشتی جمهوری آذربایجان مجوز نداده‌ایم و حضور آنها در این رقابت‌‌ها با هماهنگی فدراسیون کشتی نبوده است.لایق در پاسخ به این سوال که چگونه امیر یاری که در مسابقات کشتی قهرمان کشور جمهوری آذربایجان شرکت کرده توانسته مجوز شرکت در مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان کشورمان را کسب کند گفت: مسابقات قهرمانی کشور جمهوری آذربایجان یک مسابقه داخلی بوده و اهمیت چندانی نداشته است. با توجه به این که این مسابقات بین‌المللی هم نبوده ما تصمیم گرفتیم برخوردی با این کشتی‌گیر نداشته باشیم.وی افزود: کسانی که به عضویت تیم ملی کشتی جمهوری آذریایجان یا هر کشور دیگری درمی‌آیند دیگر نمی‌توانند برای تیم‌های ملی کشتی ایران مسابقه بدهند. دبیر فدراسیون کشتی درباره احتمال تغییر در ترکیب نفرات شورای فنی کشتی فرنگی اظهار داشت: فکر نکنم تغییر و تحولاتی در ترکیب این شورا صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم