Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،شادمهر راستین درباره نحوه دریافت کارت اعضای باشگاه که قبلا از طریق سایت جشنواره و یا از طریق ربات باشگاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند از 21 تا 25 فروردین ماه از ساعت 4 تا 9 شب با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو و با ارائه کارت ملی خود، کارت عضویت باشگاه، کد رزرو و خرید بلیت را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن در زمانی که درگاه خرید بلیت‌های جشنواره در سایت سینماتیکت باز شود با همان کدی که دریافت کرده‌اند می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.


وی افزود: علاوه بر این کسانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه حضوری به پردیس سینمایی چارسو اقدام به ثبت نام کرده و بعد از روز 25 فروردین با مراجعه مجدد به پردیس چارسو کارت و کد عضویت خود را دریافت کنند.


مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجرعنوان کرد: ورود به پردیس سینمایی چارسو و سینما فلسطین تنها با کارت و بلیت‌های باشگاه امکان‌پذیراست و اعضا با داشتن کارت و کد عضویت می‌توانند از سالن‌های 1 و 2 سینما فلسطین و 5 سالن پردیس سینمایی چارسو استفاده کنند. همچنین هر عضو باشگاه می‌تواند برای یک نفر همراه خود نیز بلیت تهیه کند.


وی ادامه داد: اعضای باشگاه علاوه بر استفاده از برنامه نمایش فیلم‌ها می‌توانند از گیفت شاپ جشنواره نیز با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. این افراد چنانچه بخواهند از کارگاه‌های آموزشی استفاده کنند، می‌بایست قبلا ثبت نام کرده باشند تا بتوانند در طول برگزاری جشنواره از کارگاه‌هایی که مخصوص اعضای باشگاه برگزار می‌شود بهره‌مند شوند.


راستین در ادامه درباره تسهیلاتی که برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر در نظر گرفته شده، شرح داد: کسانی که ثبت نام کرده‌اند با توجه به تحصیلاتشان که چه میزان تخصصی حوزه سینما بوده است و میزان حضورشان در سال گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درجه‌بندی شده‌اند و طبق این درجه‌بندی می‌توانند از تسهیلات باشگاه بهره‌مند شوند.


وی اظهار کرد: یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده تخفیف تا 60 درصد برای خرید بلیت‌های جشنواره است. یکی دیگر از تسهیلاتی که در این دوره مد نظر قرار گرفته این است که بعد از طی شدن چند روز اول جشنواره، بر اساس میزان حضور اعضا و شرکت در نظرخواهی‌ها سطح رزرو بلیت‌هایشان تا 6 نفرافزایش می‌یابد و همچنین این افراد می‌توانند به قید قرعه بلیت رایگان نیز دریافت کنند.


آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.


سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان