Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم خسروی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: نیم درصد از مجموع درآمد شهرداری در طول سال برابر قانون، به حساب انجمن کتابخانه های عمومی آستارا واریز می شود و این میزان درآمد شهرداری به صورت مستمر از سال 84 به کتابخانه های عمومی آستارا اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: شهرداری لوندویل نیز سال گذشته 30 میلیون ریال به عنوان نیم درصد درآمدهای خود به حساب انجمن کتابخانه علی ابن ابی طالب (ع) این شهر واریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته خسروی، بودجه های اختصاص یافته در امور عمرانی و جاری کتابخانه های شهرستان آستارا صرف می شود.
وی از اختصاص 750 جلد کتاب به ایستگاه مطالعه آستارا در سال جدید خبر داد و بیان کرد: ایستگاه مطالعه در سال 94 در درمانگاه تامین اجتماعی آستارا راه اندازی شد و یک هزار جلد کتاب با 40 عنوان در آن وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه افراد علاقمند به کتابخوانی می توانند کتاب های مورد نظر خود را از ایستگاه های مطالعه به مدت 15 روز به صورت امانت ببرند، ادامه داد: در هر دوره سه ماهه، عنوان های این کتاب ها تغییر می یابد.
خسروی با بیان اینکه ایستگاه مطالعه در اماکن پرتردد راه اندازی می شود، اضافه کرد: مسئولان ادارات و اماکن بخش خصوصی نیز می توانند با مشارکت در هزینه در حوزه کاری خود با همکاری اداره کتابخانه های عمومی به راه اندازی ایستگاه مطالعه اقدام کنند.
چهار کتابخانه شهرستان آستارا یک هزار و 500 متر مربع مساحت و دو هزار نفر عضو فعال دارند و 45 هزار جلد کتاب با 38 هزار عنوان در آنها موجود است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!