Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز برانکو خیلی سعی می‌کرد آرامش خودش را حفظ کند اما به نظر می‌رسید از برخی اتفاقات شاکی باشد. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبرورزشی نوشت: اینکه برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی‌ سرمربی کروات حمله کرده و تصمیم او در قبال اخراج رامین رضاییان را به نقد بکشند اتفاقی بود که افتاد و... پیش‌بینی هم می‌شد مصاحبه پیش از بازی پرسپولیس و پیکان بیشتر از این دیدار به موضوع رامین رضاییان اختصاص پیدا کند و البته برانکو هم با حوصله به سؤالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به ساکن در مورد اخراج رامین رضاییان و واکنش منفی برخی هواداران در فضای مجازی نسبت به تصمیم خودتان بگویید. چرا کامنت‌ها را بستید؟
واقعیت را بخواهید مدیریت صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام و فیس‌بوک به ترتیب دست مارکو و دامادم است. خودم این کامنت‌ها را نخواندم ولی وقتی شنیدم برخی‌ها چه چیزهایی نوشته‌اند از این دو خواستم کامنت‌ها را ببندند تا مشکلی پیش نیاید.

از موضع خودتان کوتاه نمی‌آیید؟
هر حرفی بود در جلسه با طاهری زدم. هر تصمیمی می‌گرفتم موافق و مخالف خودش را داشت اما باشگاه از همه چیز مهم‌تر است. هیچ‌کس حتی مدیر و مربی بالاتر از پرسپولیس نیست. بزرگانی مثل پروین، دایی، کریمی، مهدوی‌کیا، جعفر کاشانی و... به این باشگاه آمدند،‌ زحمت کشیدند و رفتند و در حال حاضر مشغول کمک و روحیه دادن به ما هستند. بازیکنان فعلی هم تلاش می‌کنند بخشی از باشگاه باشند و این مسئله را فراموش نکنید.

ولی بعضی از همین پیشکسوتان وساطت کردند که شما رامین را ببخشید، درست نیست؟
من با همه پیشکسوتان رابطه خوبی دارم اما نه کسی به من زنگ زده و نه وساطت کرده است. همه آن‌ها بزرگ هستند و خودشان مربیگری هم کرده‌اند. شرایط را خوب می‌دانند که پرونده رامین رضاییان برای من بسته شده است.

برنامه ۹۰ هم در کانال خود نظرسنجی گذاشت که اغلب هواداران پرسپولیس رأی به بازگشت رضاییان دادند.
تلویزیون‌ها در سراسر دنیا دنبال درآمدزایی هستند. عادل فردوسی‌پور هم ۲۰ سال است این برنامه را اداره می‌کند و به احترام او کلاه از سر برمی‌دارم اما این قبیل مسائل روی تصمیم من تأثیر نمی‌گذارد. البته ما هر چیزی داریم از هواداران است و مطمئن هستم طرفداران واقعی پرسپولیس همه چیز را خوب درک کرده و می‌دانند این تصمیم به نفع همه است.

بسیار خوب، پیکان را چطور تیمی می‌دانید؟
پیکان تیم منظم و سختکوشی است. خیلی خوب ضد حمله می‌زند و مجید جلالی همکارم تیم خوبی جمع کرده است. امیدوارم با حضور پرشور هواداران پرسپولیس ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

در این دیدار فقط احمدزاده را در اختیار ندارید؟
بله، متأسفانه مصدومیت فرشاد تشدید شد و او نمی‌تواند ما را جلوی پیکان همراهی کند. البته امیدوارم به بازی با الریان برسد.

چرا بیرانوند در ۷ بازی تیم ملی ۶ بار کلین‌شیت می‌کند اما در پرسپولیس ...
قبل از هر چیز خوشحالم که تیم ملی ایران دو بازی حساس خود را با برد پشت سر گذاشت و یک قدم دیگر به جام جهانی نزدیک شد. به کادر فنی و مدیران تیم ملی تبریک می‌گویم. اما این حرف را قبول ندارم که بیرانوند در پرسپولیس افت کرده است. او روی گل‌هایی که خورده مقصر نبوده و ما سه دروازه‌بان خوب در اختیار داریم و از این بابت کمبودی احساس نمی‌کنیم.

شما در کنفرانس مطبوعاتی گفتید که استقلالی‌ها مثل اره هستند؟!
ببینید یکی از همکاران شما از من پرسید سرپرست استقلال گفته قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است. ما ضرب‌المثلی در کرواسی داریم که می‌گوییم این‌ها برعکس اره عمل می‌کنند. یعنی در سرشان یک چیز است ولی یک چیز دیگر می‌گویند. ما خوب می‌دانیم استقلالی‌ها دنبال آن هستند به پرسپولیس برسند اما حرف دیگری می‌زنند و گول تعریف‌شان را نمی‌خوریم!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»