Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زاهدان علت استعفای اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شه زاهدان را دلایل شخصی عنوان کرد و گفت: برخی استعفا ها نیز به دلیل حضور یکی از خویشاوندان نصبی و سببی اعضاء در انتخابات بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجتبی خانجانی در گفت و گو با خبرنگارعصرهامون، در خصوص آخرین ترکیب هیات اجرایی انتخابات شورای شهر زاهدان اظهار داشت: حجت الاسلامی علی خیور، عبدالحکیم ریگی میرجاوه، منصور تاجری، اسماعیل ریگی لادز، محمد صفدری، غلامرضا رضایی،عبدالرحمن حسن زهی و یار محمد حسین بر اعضای اصلی هیات اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حسین ثوری و علی کریمی به دلایل شخصی انصراف و فرشاد گرگیچ و رخشانی به دلیل حضور یکی از خویشاوندان سببی و نصبی در انتخابات استعفاء دادند. فرماندار زاهدان افزود: براساس قانون اگر هیات اجرایی سه جلسه پشت سر هم تشکیل و افرادی حاضر نشوند با نظر دو سوم هیات قابلیت تغییر دارند. خانجانی با بیان اینکه قوانین و مقررات اجرایی انتخابات فرمانداران و بخشداران را موظف کرده است که با دعوت از 30 نفر از معتمدین اقدام به انتخابات اعضاء هیات اجرایی کنند، افزود: لیست 30 نفره معتمدین که از اقشار مختلف هستند به هیات نظارت معرفی شده اند که در صورت رد یک یا دو نفر از اشخاص ، مجدد اشخاص دیگری در لیست جایگزین می شوند. وی اضافه کرد: از فردا به مدت 5 روز دوره رسیدگی به صلاحیت ها را داریم که در این فرجه زمانی اعضاء باید کامل باشند تا خللی در رسیدگی وارد نشود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟