Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود شایقی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: سال جدید توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد که امیدواریم بتوانیم همانند سال قبل که ستاد اقتصاد مقاومتی در استان فعال بوده و 30 جلسه ستاد در طول سال برگزار شده امسال نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام داده و در راستای تحقق شعار سال با فعالین بخش خصوصی تعامل و همکاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سال گذشته در استان اردبیل اقدامات مناسبی در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی انجام شد و امسال نیز انتظار داریم دستگاههای اجرایی استان در حوزه ایجاد تولید و اشتغال فعالیتهای خود را افزایش داده و با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رفع مشکلات آنان در این راستا فعالیت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: یکی از مواردی که باید مورد توجه دستگاههای اجرایی و مدیران دولتی استان اردبیل قرار بگیرد توجه و شناسایی طرح‌های توجیه‌دار تولیدی و اشتغالزا است که این طرحها باید به خوبی و با بررسیهای کارشناسی احصا شده و برای سرمایه‌گذاری به فعالین بخش خصوصی معرفی شود، چرا که یکی از مهمترین معیارهایی که می‌تواند در رابطه با تحقق شعار سال حائز اهمیت باشد فعالیت مناسب بخش خصوصی و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی است.

شایقی تصریح کرد: آغاز به کار واحدهای تولیدی در استان اردبیل با ظرفیت مناسب هم سبب ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری و نیز در رابطه با توسعه صادرات از استان اردبیل به کشورهای خارجی نقش مهمی خواهد داشت که اگر بتوانیم قوانین و تبصره‌های سخت‌گیرانه در راه سرمایه‌گذاری را حذف کنیم به طور حتم با افزایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل می‌تواند در راستای صنعتی شدن حرکت کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته تسهیلات حمایتی به واحدهای راکد و نیمه‌راکد در استان اردبیل و در سراسر کشور پرداخت شد که این موضوع سبب فعالیت مجدد و تثبیت اشتغال در این واحدهای تولیدی و صنعتی شد که امیدواریم امسال نیز دولت همانند سالهای گذشته در رابطه با پرداخت این تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است