Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:06:01 GMT

معاون خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل منصوب شد‌

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۷۹۳۵

معاون خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل منصوب شد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله مددیمدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل و راه‌اندازی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: یکی دیگر از اولویتهای اساسی صدا و سیمای مرکز اردبیل با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستات تولید برنامه‌های خبری است که در این زمینه برنامه‌ریزیهای منسجمی انجام شده تا بتوانیم نقش اساسی در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که بخش خبر صدا و سیما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در این زمینه تلاش کارکنان خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل قابل تقدیر و قدردانی است، چرا که با تولید گزارشهای فاخر توانسته‌اند جایگاه خبر اردبیل را ارتقا دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های خبری با محوریت انتخابات در اردبیل خبر داد و گفت: انتظار داریم با تولید برنامه‌های خبری بتوانیم جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا را برای همگان تبیین کنیم.

مددی با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: در این زمینه صدا و سیما رسالت خطیر و حساسی دارد که درصدد هستیم با تولید گزارشات فاخر در تولید اشتغال و اقتصاد منطقه نقش اساسی و قابل توجهی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که استان اردبیل ظرفیت‌های قابل توجهی در بخشهای گردشگری اقتصادی و کشاورزی دارد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی اساسی این ظرفیت‌ها به طور اساسی شکوفا شود که صدا و سیما در این زمینه با انعکاس خبرهای موجود تلاش خود را انجام داده است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما صفحه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل راه‌اندازی شد و نیز مراسم تودیع و معارفه معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر، رایزن بازرگانی هند در ایران، معاون سازمان توسعه تجارت، رئیس میز هند در وزارت خارجه و تجار بوشهری و هندی و مدیران حوزه صنعتی و اقتصادی استان بوشهر، مرکز تجاری هند و ایران در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با تقدیر از سازمان توسعه تجارت و سفرای دو کشور ایران و هند اظهار داشت: راه اندازی این مرکز فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور است.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بوشهر و هند خاطر نشان کرد: بنادر استان بوشهر و هندوستان، سابقه طولانی در تجارت و بازرگانی دارند و اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بسیاری از اصطلاحات هندی در ادبیات استان بوشهر وجود دارد و جمعیت هندی تبار‌ها هم‌اکنون نیز در استان بوشهر زیاد است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون لنج‌ها و شناور‌های بوشهری به هندوستان تردد دارند گفت: خلیج فارس و دریای عمان، ارتباط مستقیمی بین بنادر بوشهر و هندوستان ایجاد کرده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: تولید ۷۴ درصد گاز کشور، تولید ۴۹ درصد محصولات پتروشیمی، تولید صد در صد میعانات گازی و صادرات ۹۳ درصد نفت ایران از ظرفیت‌های مهم این استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر از قطب‌های تولید خرمای کشور است که در هند نیز مصرف بالایی دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد میگوی ایران در استان بوشهر تولید می‌شود افزود: مبادلات تولیدات استان بوشهر با هندوستان از اهداف راه اندازی این مرکز تجاری است.

وی گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هند باید به روابط نوین و جدید تبدیل شود و کیفیت فعالیت‌های تجاری و بازرگانی دو طرف ارتقا یابد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخاب یکی از تاجران باسابقه بوشهری به عنوان مدیر مرکز تجاری ایران و هند امری ارزشمند است و بزودی نخستین نمایندگی این مرکز در بوشهر راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد