Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:10:00 GMT

۹درصد سهام بانک شهر کشور متعلق به شهرداری شیراز است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۸۲۷۷

۹درصد سهام بانک شهر کشور متعلق به شهرداری شیراز است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌‌فطرت با بیان اینکه هرچقدر سرمایه‌گذاری در بانک شهر افزایش یابد به همان مقدار نیز دریافت خدمات افزایش می‌یابد، اظهار داشت: بانک شهر با سرمایه مردم و شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری کلان‌شهر‌ها اداره می‌شود که شهرداری شیراز سهم قابل توجهی در آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک شهر با ارائه خدماتی مانند شهرنت‌ها اهدافی همچون جلب رضایت مردم، تأمین بهداشت از طریق حذف مبادله مستقیم پول و خدمات‌رسانی شبانه‌‌روزی را دنبال می‌کند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه شهرنت‌های بانک شهر خدمات شبانه‌روزی دوسویه بدون مراجعه به بانک را فراهم کرده است، ابرازکرد: یکی دیگر از مزیت‌های این خدمات، افزایش امنیت برای مردم است.

پاک‌فطرتتصریح کرد: شهرداری شیراز از طریق امکاناتی که در اختیار بانک شهر قرار می‌دهد درآمدزایی کرده و اجاره‌بهای باجه‌ها را از این بانک دریافت می‌کند.

شهردار شیراز با اعلاماینکه بانک شهر متعلق به مردم و شهرداری به‌ویژه شهرداری کلان‌شهر‌ها است، گفت: بیش از 65 درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری‌های کلان‌شهرها است و بین 7 تا 9 درصد از سهام بانک شهر کل کشور متعلق به شهرداری شیراز است.

اعتکاف چهارهزار نفر در جهرم

رئیس اداره تبلیغات شهرستان جهرم اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار نفر در شهرستان جهرم معتکف می‌شوند.

حجت‌الاسلام امیر با بیان اینکه آیین اعتکاف 22 تا 24 فروردین ماه 96 در جهرم برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته در مراسم اعتکاف بیش از 3 هزار نفر در 30 مسجد شرکت کردند.

جنگجو بیان کرد: در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای اعمال و احکام اعتکاف و به‌جا آوردن اعمال ام‌داوود برنامه‎هایی از قبیل حلقه‎های معرفت و صالحین، مراسم ختم قرآن و صلوات، کلاس‎های تجوید قرآن و نماز، مشاوره و سخنرانی مذهبی برگزار می‎شود.

شیوه‌نامه جدید هدایت تحصیلی دانش‌آموزان فارس ابلاغ شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از ابلاغ شیوه‌نامه جدید هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در این استان خبر داد و تأکید کرد که هدایت تحصیلی درست می‌تواند مدل علمی خوبی برای توسعه متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های تحصیلی باشد.

حمیدرضا آذری در جمع اعضای ستاد هدایت تحصیلی فارس، یکی از معضلات امروز جامعه را بیکاری تحصیل‌کرده‌ها عنوان و اضافه کرد: متأسفانه تراکم افراد تحصیل‌کرده در رشته‌های خاص موجب هدررفت منابع انسانی کارآمد در جامعه می‌شود.

آذری گفت: اگر مدل‌های درستی طراحی شود تا دانش آموزان بر مبنای دو مؤلفه انگیزه و استعداد و نیازهای جامعه، به‌سمت تحصیلات و به‌دنبال آن بازار کار هدایت شوند شاهد بیکاری در جامعه نخواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس سیاست توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی را یکی از این مدل‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: تغییر نگرش معلم، مشاور، مدیر مدرسه و دانش‌آموز و خانواده دانش‌آموزان، لازمه موفقیت طرح هدایت تحصیلی است.

آذری بر لزوم داشتن وحدت رویه متولیان و برنامه‌ریزان این طرح در تمام نقاط استان تأکید کرد.

تمدید مهلت پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در دوره‌های دانشگاهی بدون کنکور مرکز علمی کاربردی این نهاد، خبر داد.

محمدجواد رعیتی اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ــشیراز برای متقاضیان دوره‌های بدون کنکور، تا پایانهفته جاری، تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از پذیرش دانشجو بدون کنکور، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ــشیراز، متقاضیان تحصیل در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره مهندسی فناوریرا ثبت‌نام خواهد کرد.

رعیتی با بیان اینکه متقاضیان در این دوره برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 96ــ1395 پذیرش می‌شوند، انجام مراحل ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فارس را رایگان اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس گفت: متقاضیان تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها به ساختمان‌های شماره یک یا دو به‌نشانی بلوار زند، نبش خیابان شهید فقیهی (صورتگر) یا بلوار عدالت روبه‌روی کوچه 21 مراجعه کنند.

رعیتی گفت: تلفن‌های 32333023 و 32355082 مربوط به ساختمان شماره یک و 38352010 مربوط به ساختمان شماره 2 علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فارس نیز آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

انتهای پیام/*

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگسرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز -سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- در جلسه صحن علنی شورای شهر قزوین خواستار ارائه گزارش و اطلاعات تمام املاک، ساختمان‌ها و زمین‌هایی که به صورت مشارکتی به نهادها و مؤسسات بدون هیچ‌گونه قرارداد و تفاهم‌نامه واگذارشده به شورا شد.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم اظهار کرد: اموال شهرداری را نمی‌توان هبه کرد، اما می‌توانیم با مجموعه و مؤسسات به صورت مشارکتی اقدام کنیم؛ به همین خاطر اسناد مثبته دال بر مشارکت و همکاری شهرداری با مهد قرآن کریم استان به شورا ارائه شود تا بتوانیم در خصوص تأمین اعتبار تجهیز این ساختمان تصمیم گیری کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم برقراری مساوات در انعقاد قرارداد با شهرداری از سوی مؤسسات مردمی تأکید و خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان مهد قرآن قزوین هر چند امری پسندیده است اما اگر قرار است با مشارکت شهرداری برای مؤسسه قرآنی تصمیمی گرفته شود باید برای دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز برقرار شود.

اشدری ادامه داد: لازم است هر قراردادی که با مشارکت شهرداری وارد هر نوع فعالیت فرهنگی و اقتصادی شده است اسناد و قراردادهای مربوطه ارائه شود و در بخش مشارکت مردمی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح‬ کرد: امروز این پروژه از طرف مؤسسه آورده‌ای نداشته و این ادعا در جایی ثبت نشده است. تمام پروژه از سمت شهرداری و با آورده شهرداری هزینه شده و تمام‬ می‌شود؛ ‬ بنابراین همه حقوق این پروژه متعلق به شهرداری یعنی متعلق به مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: یکی از پروژه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه با موضوع مهدویت است و با لحاظ اینکه این پروژه نیمه‌کاره به عنوان ابرپروژه فرهنگی به شمار می‌آید، شایسته است با نظر مساعد همکاران، اعضای شورا که عنوان مهدویت زیبنده این مکان است، سزاوار و شایسته باشد و به نام فرهنگسرای فرهنگی و مذهبی مهدویت مزین شود.

اشدری افزود: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگسرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

کد خبر 747131

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟