Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - EssentialPIM اپليکيشني کاربردي براي گوشي‌هاي موبايل است که مي‌توانيد اطلاعات شخصي و مهم خود را همانند رمزها، يادداشت‌ها، ليست يادآوري‌ها، مناسبت‌هاي تقويمي و موارد مشابه در آن ثبت کنيد.

تاکنون اپليکيشن‌هاي بسياري براي ثبت مستقل اطلاعات ساخته و منتشر شده‌اند که هرکدام زمينه‌اي مخصوص به خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي مثال در يک اپليکيشن مي‌توانستيد مناسبت‌هاي تقويمي را ثبت کنيد و در اپليکيشني ديگر رمزهاي عبور را. اما EssentialPIM يک دفترچه‌ي مجازي و همه‌کاره براي کاربراني است که تمايل به ثبت اطلاعات مختلف خود تنها در يک محيط دارند. طبيعتا دسترسي به اطلاعات شخصي در يک برنامه‌ي ثابت بسيار ساده‌تر و سريع‌تر از حالتي است که براي دست‌يابي به آن‌ها مجبور به سر زدن به چند اپليکيشن مختلف باشيد. EssentialPIM قادر است موضوعات مختلف را مانند رمزها، يادداشت‌ها، مناسبت‌ها و ... در کنار هم و در يک برنامه ذخيره کند تا تمامي اطلاعات خود را يکجا و کنار هم در اختيار داشته باشيد.از مهم‌ترين مواردي که مي‌توانيد به ثبت و ذخيره‌ي آن‌ها در EssentialPIM بپردازيد مي‌توان به ToDoList‌-ها اشاره کرد. در اين بخش از برنامه مي‌توانيد مواردي را که در آينده تصميم به انجام آن‌ها داريد، ثبت کنيد تا هرگز دچار فراموشي آن‌ها نشويد. بخش تقويم برنامه علاوه بر آنکه روزها و ماه‌هاي سال را براي شما به ارمغان خواهد آورد، قابليت ثبت رويداد نيز دارد که به لطف آن مي‌توانيد موارد مختلفي مانند تولد دوستان، تاريخ پرداخت قبض‌ها و ... را ثبت کنيد. اگر يادداشت مهمي نيز داريد؛ مي‌توانيد از بخش Notes اقدام به ذخيره‌سازي آن کنيد. امکانات اين بخش نسبت به اپليکيشن‌هايي مانند Gnotes و ... کمتر اما در کل کافي است. حفاظت از رمزهاي عبور نيز که يکي از مهم‌ترين موارد براي هر کاربري به‌حساب مي‌آيد در اين برنامه در نظر گرفته شده است و مي‌توانيد در بخش Passwords اقدام به ثبت رمزهاي عبور خود کنيد. بخش Contacts براي ذخيره‌ي شماره و اطلاعات مربوط به شماره‌هاي خصوصي در نظر گرفته شده است که مي‌توانيد از آن استفاده کنيد. اين برنامه داراي نسخه کامپيوتري نيز هست که با استفاده از آن مي‌توانيد اطلاعات را بين گوشي و کامپيوتر همگام‌سازي کنيد. براي دانلود مي‌توانيد از لينک‌هاي زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي زيبا و چشم نواز محيط کاربريامکان ثبت يادداشت، ليست وظيفه، رويداد و ..

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد..

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات