Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز، نخست وزیر انگلستان در چارچوب سفرهای دوره‌ای به خاورمیانه٬ پس از دیدار با مقامات اردن، وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شد. با ورود ترزا مِی به عربستان برخی رسانه‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه او از انجام چند کار در این کشور ممنوع است اما تصویری که در بدو ورود به عربستان از او منتشر شد خلاف این را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نوشته ایندیپندنت، رانندگی کردن، پوشیدن لباس دلخواه، ورزش کردن در مکان عمومی، غذا خوردن در جایی که مردها هم حضور دارند و وارد شدن از دری که مردها از آن وارد می‌شوند، چند کاری است که انجام آن برای زنان در عربستان سعودی غیرقانونی است و برای آنها مجازات در پی خواهد داشت. بنابراین ترزا مِی نیز از این کارها محروم است. اما تصویر زیر این اخبار را چندان تأیید نمی‌کند. در این تصویر نخست وزیر انگلستان در حالی نشان داده می‌شود که بدون داشتن حجاب مورد استقبال رسمی امیر ریاض و مقامات این کشور قرار گرفته است. چندی پیش آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز در سفر به این کشور بدون داشتن حجاب در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. نخست وزیر انگلستان این رویه را غالباً در اکثر سفرهای خارجی و دیدار با مقامات ارشد سیاسی در پیش می‌گیرد؛ چندی پیش در سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک برای حضور در هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد، ترزا مِی با پوششی نامناسب در برابر حسن روحانی و همراهانش حاضر شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵۶ هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی / مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس می‌شود

وزیر بهداشت با اشاره به انجام بیش از ۵۶ هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی گفت: به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در جلسه بازدید از اورژانس تهران اظهار کرد: برای استقبال تعطیلات و خدمت به مردم از بیست‌وچهارم اسفند تا به امروز بازرسی از اماکن تجمعی آغاز شده است که تا بیست‌وپنجم فروردین نیز ادامه خواهد داشت و همکاران در قالب طرح «سلامت نوروزی»، ۵۶ هزار و ۱۱۷ مأموریت داشتند که از این تعداد حدود ۱۰ هزار ۶۰۰ مأموریت، ترافیکی و مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش این حوادث باید توصیه‌های مناسبی از طریق رسانه‌ها ارائه شود، افزود: این موضوع که رسانه‌ها سبک زندگی مردم از قبیل نوع تغذیه، استراحت و نوع استراحت را در مواقع تعطیلات و مسافرت اطلاع‌رسانی می‌کنند، اقدامی ارزشمند است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اورژانس کشور دانشگاه تلقی می‌شود و اطلاعاتی که در اینجا به دست می‌آید بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس خواهد شد.

عین اللهی ادامه داد: این اطلاعات و مرکز تحقیقات و توسعه‌ای که در اورژانس کشور مستقر خواهد شد می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد، انتظار ما تنها در حد مقاله نیست و اقدامات عملیاتی نیز نیاز است و توقع داریم که عملکردها سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر ایجاد رابطه قوی با مردم گفت: مردم ما در طول تاریخ و به‌ویژه بعد از انقلاب نشان دادند که بسیار فهیم و همکار هستند، به گونه‌ای که در پویش ملی سلامت، ۴۶ میلیون نفر شرکت کردند و مدیران باید ارتباط قوی‌تری با مردم برقرار کنند.

کد خبر 737044

دیگر خبرها

  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • انجام بیش از ۵۶ هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی / مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس می‌شود
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • معاون وزیر ورزش: دولت مجوز واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ها را داده است!
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • «اوربان» خطاب به مجارها: بروکسل را اشغال کنید
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر