Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:34:30 GMT

سپیدرود و ملوان استحقاق راه‌یابی به لیگ برتر را دارند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۹۶۱۹

سپیدرود و ملوان استحقاق راه‌یابی به لیگ برتر را دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی سپیدرود و مس کرمان یک بازی حساس و تاکتیکی بود.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه تیم مس کرمان 6 امتیاز با تیم سپیدرود اختلاف امتیازداشت تصریح کرد: پیروزی مس کرمان در این بازی می‌توانست وضعیت صعود سپیدرود را به‌هم بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود روند رو به جلویی داشت که باعث شد تا دوباره به صدر جدول باز گردد بیان داشت: بازگشت به صدر جدول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در حضور تماشاگران سپیدرود توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق باخت نبودیم افزود: داور در بازی با نفت مسجد سلیمان اشتباهات تاثیرگذاری داشت که این اشتباهات بر روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

نظرمحمدی با اشاره بهاینکه بازی هفته آینده سپیدرود در برابر اکسین بازی سختی است گفت: تیم اکسین یکی از تیم‌های پرمهره لیگ دسته اول است که امیدوارم هواداران سپیدرود در این بازی تیم خود را همراهی کنند.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه فریب حضور در صدر جدول را نمی‌خوریم اظهار داشت: باید در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم که با این نتایج امیدوارم دو تیم سپیدرود و ملوان راهی لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)