Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: عملکرد دولت، همان عملکرد نظام است و مسئولان باید از تریبون های مختلف به ویژه رسانه ها برای انعکاس خدمات انجام گرفته در حوزه فعالیت خود اقدام کنند و اگر نقدی بر عملکرد آنها وجود دارد، بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در جلب مشارکت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات، بیان اقدامات و عملکردهاست تا مردم بدانند دولت و مجموعه نظام چه خدماتی به آنان ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه های دولت در سال جدید بر مبنای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پیش خواهد رفت، افزود: مدیران این شهرستان با توجه به موقعیت ممتاز آستارا باید به ایجاد تولید و اشتغال نگاه ملی داشته باشند.
رنجکش اضافه کرد: مدیران دستگاه های دولتی باید برنامه ریزی لازم را در راستای پیشبرد اهداف درون سازمانی خود داشته باشند تا شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش آستارا باشیم.
وی اولویت بندی طرح های عمرانی و تدوین برنامه کاری دستگاه های اداری این شهرستان را با لحاظ فرصت ها، موانع و ظرفیت ها خواستار شد.
فرماندار آستارا توجه به اقتصاد مقاومتی را در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار داد و این رویکرد را از اولویت های فرمانداری این شهرستان عنوان کرد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ،فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر تکمیل واحدهای مجتمع مسکن مهر این شهرستان و تحویل آنها به مردم تاکید کرد.
یونس رنجکش در بازدید میدانی از عملیات اجرای طرح مسکن مهر آستارا با انتقاد از روش های گذشته و مشکلات پیش آمده در اجرای این گفت: هر اتفاقی که در گذشته افتاده باشد، باید توسط دستگاه های نظارتی پیگیری شود اما این امر نباید مانع تکمیل و تحویل واحدها به مردم شود.
وی بیان کرد: برای رفع نگرانی های مردم و تعهداتی که سازمان های مربوطه در خصوص مسکن مهر دارند، باید فازهای قابل واگذاری در اولویت پیگیری قرار گیرد.
رنجکش تاکید کرد: ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با همراهی همدیگر و مسئولیت پذیری بیشتر بر اجرای مسکن مهر آستارا نظارت و دستگاه های خدمات رسان نیز به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.
او افزود: دولت برغم بار مالی بسیاری که از بابت مسکن مهر بر دوش دارد، تکمیل واحدهای آن را به خاطر مردم پیگیری می کند و اعتبارات لازم را برای تکمیل آنها اختصاص داده است.
فرماندار آستارا ادامه داد: کوتاهی های شرکت های تعاونی، پیمانکاران و اجرا نشدن تعهدات آنان را نباید به حساب دولت گذاشت و با توجه به آمادگی دولت برای رفع مشکلات مردم، دستگاه های مرتبط باید به صورت ضربتی مسکن مهر آستارا را تکمیل کنند.
رنجکش افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولان، پیگیر مشکلات آنان باشند و این انتظار حق آنان است.
همچنین بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: سال گذشته برای توسعه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.
نازنین شهبازی افزود: سال گذشته، 82 نفر از مددجویان بهزیستی آستارا با دریافت تسهیلات بانکی شاغل شدند و حداکثر وام مشاغل خانگی برای هر مددجو 50 میلیون ریال و برای کسب و کار خرد 100 میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: تعدادی از مددجویان دارای واحدهای تولیدی و خدماتی نیز با ارائه اصل پروانه کسب خود تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
وی ادامه داد: گلیم بافی، خیاطی، پرورش انواع طیور، مشاغل خانگی و آرایشگری، تاسیسات برق صنعتی، مکانیک و کاربر رایانه از مهم ترین مشاغل کسب و کار خرد مددجویان بهزیستی آستارا بود.
او اظهار کرد: دولت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد برای مددجویان تحت پوشش، گام موثری در ایجاد فرصت های اشتغال بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی برداشته است.
در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی آستارا 634 خانوار مستمری بگیر تحت پوشش هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگاران: عیسی پاشاپور - یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر