Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:15:03 GMT

ساخت مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه در یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۱۲۱۸

ساخت مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه در یزد

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛ موسس مدینه العلم کاظمیه با اشاره به ساخت این مدرسه گفت: ساخت این مکان در سال 93 در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع آغاز شد و در جوار آن نیز مسجدی با متراژ بیش از 1300مترمربع نیز طراحی شده است.

حجت الاسلام مدرسیافزود: مدرسه مدینة العلم کاظمیه در 5 طبقه که سه طبقه آن حجره های طلاب و یک طبقه نیز پارکینگی با ظرفیت 150خودرو طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: در طبقه زیر زمین نیز سالن همایش ها، کتابخانه و در طبقه همکف علاوه بر مدیریت، اتاق های کلاس ها قرار دارند.

مدرسی گفت: این مدرسه بر اساس استانداردهای خاص با تاریخ 1000 ساله پایه گزاری شده است و تا به حال چنین مدرسه ای را در جنوب شرق کشور نداشتیم.

تولیت مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه در ادامه افزود: قرار است این مدرسه 500 طلبه را در سطوح 1 و 2 و امور پژوهشی پذیرش کند.

حجت الاسلام مدرسی به پیشرفت 60 درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: این مدرسه قرار است در سال 97 به بهره برداری برسد و در اختیار طلاب قرار گیرد.

وی هزینه ساخت این مدرسه را 23 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : تا به حال بخشی از هزینه ها را از خیرین استان و بخشی دیگری را بصورت تسهیلات بانکی دریافت کردیم.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز