Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد مبارکه اصفهان با تولید 20 هزار و 202 تن تختال موفق به ثبت رکورد تولید این محصول در سال 96 شد.


 اصفهان-

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه اصفهان با اعلام این خبر افزود: کارکنان این ناحیه با تخلیه 113 ذوب به تناژ 20 هزار و 771 تن فولاد مذاب از کوره‌های قوس الکتریکی و تولید 20 هزار و 202 تن تختال از ماشین‌های ریخته‌گری مداوم سال جدید را با رکوردشکنی در تولید این محصول آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدتقی رضایی گفت: رکورد پیشین تولید این محصول روزانه 112 ذوب بود. همچنین مهران شمس مدیر ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه نیز از کسب رکورد تولید روزانه به میزان 20 هزار و 25 تن این محصول در سال 96 خبر داد.
مدیر آهن‌سازی واحد احیا مستقیم فولاد سفید دشت گفت: با تلاش کارکنان شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری از 114 هزار تن گذشت.
جمشید علی‌بابایی اظهار کرد: از زمان به بهره‌برداری رسیدن واحد احیا مستقیم فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری که در آبان‌ماه سال 95 به دست معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد، این واحد تولید آهن اسفنجی را آغاز کرد و توانست با وجود همه محدودیت‌های موجود تا اسفند ماه سال 95 روز به روز تولید خود را افزایش دهد.
وی با تاکید بر اینکه آهن اسفنجی تولید شده در این واحد به لحاظ مرغوبیت از متالیزاسیون (درجه فلزشدگی) بالای 91 درصد برخوردار است، گفت: آهن اسفنجی تولید شده در این شرکت هم‌اکنون به شرکت‌های فولادسازی بزرگی چون فولاد خوزستان ارسال می‌شود.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره رنگ پلی اورتان؛ ویژگی‌ها و کاربردها
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول