Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@18:12:12 GMT

برای نجات از کابوس‌های شبانه، اعدامم کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۲۳۶۶

محکوم به اعدام دختری را هنگام سرقت کشته و مرد جوانی را پس از قتل در چاه انداخته بود

روزنامه ایران: پسرجوانی که با همدستی دوستش در جریان سرقت وآدم ربایی، یک دخترنوجوان و مرد جوانی را کشته بود با حکم قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. چهارم بهمن سال 93 در پی قتل مرموز دختر نوجوانی که به دست یک سارق درخانه‌ شان کشته شده بود؛ کارآگاهان برای راز گشایی از جنایت تحقیقات تخصصی را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
10 روز پس از این جنایت مرد میانسالی با مراجعه به پلیس، ازشاگرد سابقش شکایت کرد ومدعی شد او با کمک همدستش وی را ربوده و تحت آزار وشکنجه قرار داده‌اند. تا اینکه پس از گرفتن یک برگ چک10 میلیون تومانی او را با دست و پای بسته در بیابان های ورامین رها کردند. با این شکایت بلافاصله هردو متهم دستگیر شدند. با دستگیری آنها بود که راز دوجنایت هولناک فاش شد. یکی از سارقان در اعتراف‌هایش پرده از راز قتل دخترنوجوان درخیابان شوش و قربانی دیگری برداشت وگفت که جسد دومین قربانی‌اش که مرد جوانی بود را به چاهی انداخته است. بدین ترتیب عامل قتل‌ها که جوان 27 ساله‌ای به نام میثم بود به اتهام دوفقره قتل عمد، آدم ربایی وسرقت به دوبار قصاص محکوم شد.همدستش مجید- 24ساله- نیز به حبس محکوم شد.گفت‌و‌گو با عامل جنایتچرا سرقت می کردی؟ وسوسه شدم.البته صاحبکارم دستمزدم را نمی‌داد
زمان سرقت بیکاربودی؟ خیر در آهنگری کار می‌کردم
چرا دختر نوجوان را کشتی؟ از روی عمد نبود وقتی وارد خانه‌ شان شدم و خواستم پول های گاوصندوق خانه را بدزدم، مرا دید. وقتی اورا با دست پرت کردم سرش به کابینت آشپزخانه خورد و بعد متوجه مرگش شدم...
چرا صاحبکارت را ربودی و شکنجه‌اش کردی؟ او دستمزدم را نمی‌داد برای همین نقشه ربودن اورا با دوستم کشیدم.
الان پشیمان هستی؟ بله اما دیگر فایده‌ای ندارد...
چند سال است که در زندان هستی؟ از دوسال پیش زندانی هستم. تمام روزها و شب‌هایم با کابوس مرگ همراه شده می‌خواهم زودتر اعدامم کنند تا از این کابوس‌ها نجات پیدا کنم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان