Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در سال 95، 624 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان البرز تشکیلشده است، اظهار داشت: از این تعداد 456 پرونده منجر به حکم محکومیت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه این پرونده‌ها 650 متهم داشته است،‌ ادامه داد: در کل این محکومین محکوم به پرداخت بیش از 951 میلیارد ریال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراوانی کالای مکشوفه در سال گذشته، عنوان کرد: بیشترین کشفیات در زمینه پوشاک و لوزام خانگی بوده است و بیشترین کشفیات از طریق نیروی انتظامی و اداره اطلاعات انجام شده است.

مختاری با بیان اینکه در اسفند ماه سال 95، 80 پرونده وارد تعزیرات استان البرز شده است، خاطرنشان کرد: میزان پرونده کشفیات سال 95 نسبت به 94، 30 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم