Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تحقیقات زمین‌لرزه شناسی دانشگاه فردوسی با اشاره به برخی پیش‌بینی‌های سایت‌های مختلف مبنی بر وقوع زمین‌لرزه مهیب‌تر در خراسان رضوی طی 48 آینده، گفت: هرگونه پیش‌بینی برای وقوع زلزله طی ساعات آینده را قبول نداریم، زیرا زلزله‌ پدیده غیرقابل‌پیش‌بینی است. آفتاب‌‌نیوز : ‌سید کیوان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا- ‌اظهار کرد: اطلاعیه‌های سایت‌های مختلف مبنی بر وقوع زلزله را نمی‌توان جدی گرفت؛ بنابراین مردم نگران نباشند، اما باید بپذیریم که خراسان رضوی همیشه در معرض تهدید احتمالی وقوع زلزله قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به زلزله 6 ریشتری که امروز در خراسان رضوی رخ داده است، پیش‌بینی می‌شود پس‌لرزه‌های زلزله در استان حداکثر به بزرگی 5.5 ریشتر برسد که تاثیر این پس‌لرزه‌ها بیشتر بر روستاهای محلی خواهد بود و شهر مشهد با توجه به فاصله آن‌ از مرکز زلزله آسیب جدی نخواهد دید.
رئیس مرکز تحقیقات زمین‌لرزه شناسی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: به مردم پیشنهاد می‌کنم که آرامش خود را در این شرایط حفظ کنند. ما همیشه همواره با زمین‌لرزه زندگی می‌کنیم و باید این هراس را کنترل کنیم.
حسینی افزود: مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در شهرها مسئله بسیار مهمی است که برای کنترل خسارات زلزله باید جدی گرفته شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندرچارک لرزید

به گزارش مرکز زلزله نگاری این زمین لرزه ساعت ۱۵:۰۴:۵۸ امروز در عمق ۲۱ کیلومتری حوالی بندر چارک رخ داد.

خسارتی از این زمین لرزه تاکنون گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • بندرچارک لرزید
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی