Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آپديپ خودسرانه ويندوز پس از نصب آن هم با قيمت اينترنتي که چندان رضايتي به همراه ندارند از معضلاتي است که کاربران با آن مواجه اند و اگر آن را به صورت دستي خاموش نکنند احتمالا از اتمام ناگهاني حجم اينترنت خود متعجب شوند. گذشته از اين مشکلاتي که پس از بروزرساني سيستم عامل گريبان کاربران را مي گيرد را هم بايد به آن اضافه کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، حال خبر بد اينکه ويندوز 10 بعد از دريافت آپديت Creators بدون توجه به اجازه و نوع اتصال اينترنت کاربر اقدام به دانلود و نصب آپديت ها مي کند. البته به گفته سختگوي مايکروسافت اين تنها شامل آپديت هاي حياتي شده و برنامه هاي پرحجم را شامل نمي شود. با اين حال هنوز تعريف مشخص و دقيقي از موارد حياتي و پرحجم داده نشده و معلوم نيست واقعا موارد پرحجم کاربران ايراني با سليقه طراحان مايکروسافت يکسان است يا خير؟!
اما روي ديگر اين سکه افزايش امنيت کاربران در برابر ويروس ها و بدافزارهاست که براي کساني که از پهناي باند بالا و ترافيک نامحدود اينترنت بهره مي برند يک خبر خوب محسوب مي شود اما طبيعتا براي کاربراني که بايد بايت هر گيگابايت اينترنت هزينه چندهزار توماني را متحمل شوند چندان دلچسب نخواهد بود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید