Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاوه آفاق در اجرای پیش روی خود آثاری از جمله "ایران" و " شال" را برای مخاطبانش می خواند. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کاوه آفاق خواننده موفق موسیقی پاپ راک پس از اجرای موفقیت آمیز خود در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در جدیدترین سری فعالیت هایش در بیستمین شب از اردیبهشت می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کارنامه هنری کاوه آفاق آثاری زیبا و در عین حال تاثیرگذار دیده می شودکه دراین زمینه می توان به قطعه هایی همچون "شهر من کو؟ " ، "شال" ، " ایران" و " عطر تو" اشاره کرد.

این خواننده جوان همچنین در نخستین اجرای خود، قطعه " شهر من کو؟ " را به یاد خرمشهر روی صحنه برد و پیش از اجرای آن گفت: این قطعه را در سال 1385 یا 1386 ساخته ام.
وی ادامه داد: این اثر در واقع یادواره شهر خرمی است که به ما تعلق دارد.
به طور یقین یکی از جذاب ترین بخش های کنسرت کاوه آفاق، مربوط به اجرای قطعه " ایران" است که خواننده این اثر را با تمام صلابتش ، به ایران سربلند و ایرانیان سر افراز تقدیم می کند.
به احتمال زیاد این خواننده در اجرای پیش روی خود آثاری همچون " اتاق آبی" ، " مخمصه" و "پرانتز" را هم می خواند.
از نکته های جالب توجهی که درباره کاوه آفاق می توان مورد توجه قرار داد، طرح پرچم "ایران" است که او همیشه روی دست خود به همراه دارد.
براساس آنچه که این خواننده پیش از این، درباره این اقدام خود سخن گفته بود، باید به این موضوع اشاره کرد که کاوه آفاق این عمل را برای معرفی هر چه بیشتر ایران، پرچم آن ومردم کشورمان انجام داده که در این زمینه بسیار موفق بوده است.

کاوه آفاق ازجمله خوانندگانی است که در کنسرت های خود علاوه بر خواندن، ساز هم می نوازد که گیتار الکتریک یکی از اصلی ترین سازهایی است که این هنرمند می نوازد.
آفاق 20 اردیبهشت در دو نوبت و در ساعت های 19:00 و 22:00 درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.
گزارش از بهاره کنجکاوفرد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

هم اکنون بیش از ۱۵۰ دانشجویی بین المللی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای