Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری در بدو ورود به سمنان گفت: با توجه به شعار سال باید همه استان ها برای تولید و اشتغال زایی در کشور تلاش مضاعفی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه استان ها باید برای تولید و اشتغال زایی در کشور تلاش کنند، گفت: در این سفر در بحث تولید و اشتغال در برخی موارد تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور در ادامه اظهار کرد: چندین طرح صنعتی، عمرانی و اقتصادی در استان سمنان امروز به بهره برداری خواهد رسید که در زمینه تولید و اشتغال کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با اشاره به تکمیل برخی از پروژه ها در همین دولت افزود: پروژه هایی که پیشرفت 80درصدی دارند در همین دولت افتتاح می شوند.

روحانی با بیان اینکه استان سمنان استانی فرهنگی است، اظهار کرد: وجود جوانان تحصیل کرده و استعدادهای فراوان صنعتی و کشاورزی از مزیت های این استان است.

رییس جمهور آب را مهمترین مشکل این استان برشمرد و افزود: استان سمنان با دارا بودن زمینه های مواد غذایی و صنعتی با حل مشکل آب می تواند گزینه مناسبی برای سرریز جمعیت تهران باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان