Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@05:26:09 GMT

دیدار کارکنان ناحیه سپاه قاین با امام جمعه شهرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۴۸۱۹

دیدار کارکنان ناحیه سپاه قاین با امام جمعه شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قاینات به همراه کارکنان ناحیه به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

در این دیدار که به مناسبت ایام سال جدید انجام شد؛ حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین با بیان این که مهم ترین وظیفه سپاه ، پاسداری از انقلاب اسلامی است گفت: علاوه بر وظیفه پاسداری وحفظ نظام نیروهای نظامی و انتظامی در زمان صلح می توانند در تمام عرصه های عمرانی و فرهنگی نیز فعالیت داشته باشند وسپاه پاسداران دراین زمینه ها نیز تاکنون موفق عمل کرده است و در بسیاری از طرح های عمرانی کمک حال دولت از گذشته تا کنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در سال 95 گفت: در بحث محرومیت زدایی ، تکمیل پروژه های عمرانی در سطح کشور، در امداد رسانی از جمله حادثه پلاسکو که قرار گاه خاتم الانبیا با تجهیزات وانواع دستگاههای سبک وسنگین دراین زمینه کمک بسیار خوبی به نیروهای امدادی داشت.

وی گفت:در پروژه های اشتغال زایی نیز با ارائه وام های کم بهره به افراد متقاضی و اردوهای جهادی نیز سپاه پاسداران عملکرد خوبی دربین اقشار مختلف جامعه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: در مباحث امنیتی نیز سپاه پاسداران در مناطقی همچون کردستان وجنوب شرق کشور با اعزام نیرو وبرقراری امنیت در این مناطق خوب عمل کرده است .

وی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین که مورد توجه رهبری نیز بوده است گفت: در مجموع سپاه پاسداران مجموعه ای ولایی ودر خدمت مقام عظمای ولایت است .

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین نیز ضمن تقدیر وتشکراز پرسنل سپاه قاین گفت: نیروهای نظامی وسپاه پاسداران جانشین نیروهایی هستند که باعث به وجود آمدن انقلاب شدند واهمیت سپاه پاسداران به حدی بود که رهبر کبیر انقلاب چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اردیبهشت1358دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادندوعلی رغم این که عده ای در آن زمان با تاسیس سپاه پاسداران در شهرستان قاین مخالفت می کردنداما با پیگیری های صورت گرفته سپاه قاینات نیز به عنوان یکی از شهرهای خراسان بزرگ تشکیل شد ونیروهای انقلابی دراین مجموعه مشغول به کار شدند.

وی گفت: سپاه پاسداران علاوه بر حضور در عرصه های نظامی در عرصه های عمرانی وسازندگی وفرهنگی اقدامات بسیار خوبی داشته است وبسیاری از این اقدامات در شهر قاین نیزانجام شده است که جای تقدیر وتشکر دارد.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است