Web Analytics Made Easy - Statcounter


حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شریان نیوز،سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، پیام شفاهی حجت الاسلام رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی را قرائت کرد.

وی برهمین اساس اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی از حسن نظر و عنایت همه بزرگوارانی که از ایشان دعوت کردند تا داوطلبی انتخابات ریاست‌جمهوری را بپذیرند، سپاسگزاری کرده و پیامی ارسال کردند که بنده ابلاغ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی افزود: همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه آقای رئیسی را از بنده بهتر می‌دانید و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک برنامه ایشان به سمع و نظر همگان خواهد رسید اما نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد با اقدامی که ایشان دیروز انجام داده و از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا داد، رسما پذیرش داوطلبی خود را اعلام کرده و گفتند ما این موضوع را ابلاغ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات جدی است، تصریح کرد: امیدواریم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت همه جانبه شما این نقش‌آفرینی صورت بگیرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • رئیس جمهور کشورمان وارد اسلام‌آباد شد