Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویستان خسروی فوتبالیست سقزی و کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا همراه با ملی پوشان ایرانی تیم سنگاپور را با نتیجه پر گل 6 بر صفر شکست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازگولان سقز، مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال دختران جام ملت های آسیا در کشور ویتنام با حضور کشور های شرکت کننده به میزبانی ویتنام در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گروهDقرار دارد و با تیم های ویتنام، میانمار، سوریه و سنگاپور همگروه است.

کویستان خسروی فوتبالیست با سابقه سقزی در این رقابت ها تیم ملی بانوان کشورمان را همراهی می کند و در دو بازی انجام شده به عنوان کاپیتان تیم ایران و بازیکن اثر گذار در مقابل حریفان ایران نقش آفرینی کرد.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم کشورمان در بازی نخست رقابت ها در مقابل میانمار قرار گرفتند که این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند.

تیم ملی ایران در دیدار دوم خود با برتری کامل از سد سنگاپور عبور کردند و موفق شدند در یک بازی حساب شده این تیم را با نتیجه پر گل 6 بر صفر شکست دادند.

گفتنی است، مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا در روزهای 14 تا 22 فروردین ماه سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا کهبه میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در اولین دیدار خود که از ساعت ۱۰:۱۰ به وقت ایران برگزار شد در مقابل تیم ماکوئوقرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶بر۵ ماکائو را شکست داد.د ر این بازی نگین رسولی‌پور ۶

امتیاز،مهلاعابدی ۵ امتیاز،فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.

تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ در مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت‌.

کد خبر 6064053 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا