Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:33:55 GMT

احمدوند: بازی در زمین خاک رس به سود تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۶۷۰۹

احمدوند: بازی در زمین خاک رس به سود تیم ملی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید احمدوند اظهار داشت: تیم ملی تنیس کشورمان در مرحله پلی آف رقابت های تنیس جام دیویس گروه دو آسیا و اقیانوسیه در اصفهان به مصاف تیم ملی ویتنام می رود. با توجه به اینکه شرایط بازی تنیس در اصفهان به دلیل اراتفاع این شهر از سطح دریا نسبت به تهران متفاوت است به همین دلیل شرایط برای تیم های خارجی سخت تر خواهد بود و از طرفی به سود ملی پوشان ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچننین با توجه به اینکه شاهین خالدان و حمید رضا نداف در اصفهان زندگی کردند به همین دلیل این نیز برای ما یک امتیاز محسوب می شود و از شانس بیشتری برای پیروزی در میدان برخورداریم .

احمدوند افزود: شاهین خالدان، اشکان شکوفی، حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند و برای کسب آمادگی هر چه بیشتر از اوایل سال جاری اردوی آماده سازی خود را در اصفهان برپا کردیم. خوشبختانه تیم ملی هم اکنون در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و امیدواریم تنها هدفمان که بقا در این دسته است با نمایش یک بازی زیبا محقق شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از امتیازهای ما نسبت به تیم حریف برگزاری این رقابت ها در زمین های خاک است و این در حالی است که تنیسورهای ویتنامی عادت به انجام مسابقه در زمین های هارد کورت دارند.

وی در پایان گفت: مراسم قرعه کشی این رقابت ها صبح فردا برگزار می شود و تنیسورها با شناخت حریفان از 18 فروردین ماه به مصاف ویتنام می روند. در تمام مسابقات انفرادی و دوبل با برنامه‌ریزی وارد می‌شویم و امیدواریم در 3 مسابقه انفرادی برنده باشیم و در بخش دوبل هم بازیکنان هماهنگی داریم اما در روز مسابقه بازیکنان این بخش مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست

یاسر احمدوند از افزایش اعتبار یارانه‌های دانشجویی برای نمایشگاه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این افزایش به تناسب سطح‌بندی گروه‌ها متفاوت است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند با اشاره به جدیدترین اخبار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: یارانه‌های خرید نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در بخش دانشجویی افزایشی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارد که این مبلغ به تناسب سطح‌بندی متفاوت است.

وی همچنین درباره حضور پست در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ نیز توضیح داد: قرارداد با پُست برای حمایت از نمایشگاه کتاب، امضا شده و به‌زودی شرایط بهره‌مندی از یارانه‌های ارسال محموله‌های کتاب نیز اعلام خواهد شد.

احمدوند در ادامه بانک ملی را بانک عامل این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد و افزود: ناشران برای حضور در نمایشگاه باید در این بانک حساب داشته باشند و شماره‌حساب با کد مالیاتی آن‌ها متناسب باشد.

به‌گفته وی، این نمایشگاه فرصتی می‌شود تا ناشران بتوانند در ماه‌های نخستین سال کارهای مالیاتی خود را به این بهانه ساماندهی و به‌روز کنند.

 سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان