Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در جمع فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) اظهارداشت: در گذشته تاریخ و در زمان معاصر ما در هر جامعه ای نیروی مسلح وجود دارد و در بسیاری از امور ظاهری خیلی به هم شبیه هستند . غالبا نوع لباس ها، سلاح ها، تاکتیک ها و آموزش های نظامی بسیار شبیه و در بسیاری امور با هم شریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما یک فرق کلی 180 درجه بین شان است و آن این است که با همه این آمادگی ها و تاکتیک ها کارشان چیست؟ و این شاخص است.

عبادی خاطرنشان کرد: از گذشته های دور تاریخ می بینید که بسیاری از نیروها استخدام یا استثمار می شوند در خدمت اشخاصی که نگهداری آنها فقط در چارچوب شکم و شهوت شان است نه بیشتر و حفظ و دفاع از آنها معاملات پستی است که انجام می دهند و همواره سلاح آنها قلب مردم ضعیف و محروم و ذی حق را نشانه می گیرد.

وی یادآور شد: نیروهای مسلحی که دزدان منطقه ای و بین المللی را حفاظت می کنند و در قبالش صدقه ای از آنها می گیرند، خودشان نیز بیش از این شعور ندارند و کاری به ظلم و ناحق انجام می دهند. همواره قوی را کمک می کنند و ضعیف را نابود می کنند و بدترین آفت مردم خود، خودشان هستند و بر سر ملت های خودشان چه بلاهایی در می آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه قرآن کریم کتاب تاریخ نیست اما شاخصه های شناسایی در قران آمده است گفت: وقتی سخن از فرعون و هامون است برای حفظ منافع آنها ایجاب می کند که بچه ها را پیش والدین سر ببرند و همه ملت باید در حضور عده ای هوس پرست و شهوت خواه نابود شوند.

وی با بیان اینکه آنچه در قرآن آمده جریان است نه تاریخ و تفکر فرعونی و هارونی همواره در تاریخ خواهد بود. آنها بوسیله چه کسانی زور می گویند به ملت خودشان و به هر جا دستشان برسد.

عبادی ادامه داد: هر وقت متولی امری شوند در زیر دستان خود زور می گویند، ضایع می کنند، می کشند و تمام سلاح های نظامی در ننگ حفظ شکم و شهوت یک عده بکار می رود.

وی تاکید کرد: این خیلی فرق دارد با آنهایی که عهدشان با خداست و در خدمت بندگان خدا هستند. اینها اندیشه، فکر، بصیرت، حق و عدل را به جامعه پیام رسانی می کنند و در مقابل قلدورهای با سلاح حرف می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه بصیرت در بین نیروهای مسلح اظهارداشت: عدالت خواهی و حق طلبی ناشی از بصیرت است که اگر انسانی به آن برسد جز بندگی خدا هیچ چیزی را نمی پذیرد و جز اجرای عدل هیچ آرمانی ندارد. این افتخار مال شما است.

وی ادامه داد: آنچه در سیستم حکومت عدل علوی و پیام اهل بیت علیهم السلام این است که باید جهاد کرد تا شرایط جهان برای حکومت مهدی صاحب الزمان آماده شود و اگر در این باره سلسله مراتب صاحب پیام است.

عبادی با اشاره به وجود سلسله مراتب و اهمیت آن در نیروهی مسلح افزود: پیام خدا بوسیله پیامبران ،پیام پیامبر بوسیله اهل بیت و پیام اهل بیت بوسیله عالمان شایسته و بایسته که دور از هواهای نفسانی هستند گرفته می شود و به فرماندهان منتقل می شود.

وی متذکر شد: رزمنده در دوران جنگ و با تبعیت از سیستم الهی است به سلسله مراتب توجه دارد و اخلاق و رفتارش از شخص پیروی نمی کند از پیام تبعیت می کند .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: شما با همه نیروهای مسلح دنیا فرق کلی 180 درجه دارید که در سیستم شما شخصی وجود ندارد و همه اش پیام و پیام رسانی است و در اصل درجه خداست که برای پیام رسانی اولیایی دارد و شما در سلسه اولیا قرار دارید.

وی بیان داشت: به فرموده امام علی(ع) که سپاهیان فرمودند " اگر بقیه سلاح ها به سینه مردم شان نشانه می رود اما شما پشتیبان و پناه مردم هستید چون لشکر الهی هستید" .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند