Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:36:13 GMT

کتاب «بادگیرها چشم به راهند» رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۶۸۶۵

کتاب «بادگیرها چشم به راهند» رونمایی می شود

بندرعباس - رئیس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی از کتاب «بادگیرها چشم به راهند» در شهرستان بندرلنگه رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از حوزه هنری هرمزگان، انوشیروان پیش دار بیان داشت: این کتاب اولین اثر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان است که در هفته هنر انقلاب و با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کتاب« بادگیرها چشم به راهند» نوشته اعظم پشت مشهدی در خصوص زندگی یکی از شهدای شهرستان بندرلنگه می‌باشد که توسط حوزه هنری به چاپ رسیده است.

پیشدار خاطر نشان کرد: « بادگیرها چشم به راهند» بیست و دومین اثر اعظم پشت مشهدی است که در این مجموعه به خاطرات شفاهی شهید بشکردی‌زاده از زبان خانواده، دوستان و همرزمان وی پرداخته است.

وی تصریح کرد: مراسم رونمایی از کتاب «بادگیرها چشم به راهند» پنج‌شنبه بیست و چهارم فروردین ‌ماه ساعت ۲۱ در سالن فرهنگسرای گوهر شهرستان بندرلنگه برگزار می‌گردد.

رییس حوزه هنری استان هرمزگان همچنین از برگزاری شب خاطره « دلیل بهار » با محوریت انقلاب خبر داد و گفت: با هدف پاسداشت فرهنگ انقلاب در پنجمین روز از هفته هنر انقلاب مراسم شب خاطره « دلیل بهار » در شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود.

وی افزود : با توجه به اهمیت موضوع انقلاب و نقش مردم شهرستان بندرلنگه در مبارزات قبل از انقلاب، یکی از مهم‌ترین نیازهای معنوی جامعه امروز ما توجه به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که با بهره‌گیری از تلاش و مبارزه‌ی مردم در دوران انقلاب می‌توانیم به عنوان الگویی ارزشمند در براندازی ظلم و بی‌عدالتی گام برداریم.

وی اضافه کرد: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی در جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن موثر و مفید خواهد بود.

پیشدار اظهار کرد: به همین جهت امسال و در گرامیداشت هفته هنر انقلاب شب‌خاطره‌ای با محوریت نقش مردم بندرلنگه در دوران انقلاب برگزار می‌گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شب‌خاطره « دلیل بهار » پنج‌شنبه بیست و چهارم فروردین ماه رأس ساعت ۲۰ با حضور جمع کثیری از مردم مبارز و انقلابی شهرستان بندرلنگه در سالن فرهنگسرای گوهر برگزار خواهد شد

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود