Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@23:00:55 GMT

پیام رئیسی به نشست انتخاباتی جمنا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۷۱۵۵

تولیت حرم رضوی خاطرنشان کرد: قصد اینجانب حضور باشکوه در دومین‌ مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی بود، اما بدلیل وقوع زمین‌لرزه در خراسان ضرورت داشت در کنار مردم باشم. به گزارش جنوب نیوز، حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز و در دومین مجمع عمومی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود، گفت: آیت‌الله رئیسی تا دیشب بطور قطعی قرار بود در جلسه حضور پیدا کنند لیکن بدلیل وقوع زلزله در خراسان منصرف شده و این پیام را ارسال کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری دومین مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی گامی ارزنده در راستای وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قصد اینجانب حضور در جمع باشکوه نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی بود اما به لحاظ حادثه غیرمترقبه زلزله استان خراسان ضرورت دارد در کنار مردم متدین این دیار باشم، لذا بدین وسیله مراتب تشکر خود را از حسن اعتماد اعضای محترم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام نموده و آروز می‌کنم در اولین فرصت به توفیق زیارت دوستان انقلابی نائل آیم.

سید ابراهیم رئیسی

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی

رئیس‌جمهور چین در پیامی افتتاحیه پانزدهمین نشست کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین در پیام روز شنبه خود خاطرنشان کرد: سازمان همکاری اسلامی نماد وحدت و استقلال کشورهای اسلامی است و کمک‌های مهمی در تقویت همکاری‌های کشورهای اسلامی و همچنین حفظ انصاف و عدالت بین‌المللی داشته است.

او با بیان اینکه چین و کشورهای اسلامی دوستان و شرکای خوبی با سابقه دوستی طولانی هستند، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر چین و کشورهای اسلامی در زمینه مسائل مربوط به منافع و دغدغه‌های اصلی یکدیگر از یکدیگر حمایت کرده‌اند و در همکاری‌های عملی به نتایج ثمربخشی دست یافته‌اند و روابط دوستانه خود را به طور مستمر ارتقاء بخشیدند و نمونه خوبی از همکاری جنوب جهانی بوده‌اند.

شی جین‌پینگ گفت چین آماده ادامه همکاری با کشورهای اسلامی برای تداوم دوستی سنتی، تقویت اعتماد متقابل سیاسی، تعمیق همکاری‌های عملی، گسترش مبادلات بین تمدن‌ها، اجرای مشترک ابتکار توسعه جهانی، ابتکار امنیت جهانی و ابتکار تمدن جهانی است و مشارکت بیشتر در ساختن جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • پیام شی به نشست سازمان همکاری اسلامی