Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی صبح امروز (پنجشنبه 17 فروردین) با روسای اتحادیه های صنفی استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار روسای اتحادیه های صنفی استان قم از جمله اتحادیه های مرغداران و بنکاداران گزارشی از فعالیت های اتحادیه های خود از جمله پرداخت خسارت های بیماری آنفلوانزای مرغی به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دیدارهای نوروزی رئیس قوه مقننه، زارع رضایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قم نیز گزارشی از فعالیت ها و عملکردهای این دانشگاه در سال گذشته و برنامه های سال جاری را طرح کردند.

نوریان مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم نیز در دیدار با دکتر علی لاریجانی گزارشی از عملکرد سازمان انتقال خون ارائه کرد که در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری تخصیص زمین جهت ساخت ساختمان این سازمان تاکید کرد.

براساس این گزارش در ادامه دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی، پوربافرانی فرمانده راهنمایی و رانندگی استان قم ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد این سازمان در ایام نوروز گفت: بیش از 2 میلیون نفر در ایام عید وارد شهر شدند که این رقم نشان از رشد ۱۲ درصد مسافران و گردشگران به استان قم نسبت به سال گذشته دارد.

لاریجانی نیز در این دیدار گفت: از شما و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی چه در بخش انتظامی و چه در بخش راهنمایی و رانندگی که برای تامین امنیت و ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در رفت و آمد هموطنانمان به استان قم، زحمت می کشید، تشکر می کنم.

مختاریان مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان قم نیز در دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه های این صندوق از پرداخت ۱۰ میلیارد وام اشتغال خبر داد.

لاریجانی نیز در این دیدار گفت: ضروری است که وام های بیشتری به روستاها و بخش ها داده شود تا از مهاجرت جلوگیری شود.

در ادامه حسینی رئیس و برخی اعضای اتاق تعاون استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از عملکرد این اتاق به دکتر لاریجانی ارائه کردند.

لاریجانی در این دیدار بر حمایت از بخش های تعاونی تاکید کرد.

ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم نیز در دیدار خود با رئیس قوه مقننه، گزارشی درخصوص میزان تخلفات در ۹۵ و ایام عید و عملکرد سازمان متبوعش در برخورد با متخلفان ارائه کرد.

محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز گزارشی از عملکرد نوروزی و نیز برنامه های پیش رو برای توسعه مراکز و امکانات این سازمان در آینده تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

لاریجانی در این دیدار گفت: پرسنل جمعیت هلال احمر، افرادی خدوم و زحمتکش هستند که خدماتشان در همه جا دیده می شود، جا دارد از کارکنان زحمتکش این سازمان تشکر و قدردانی کنم.

سیداحمد حسینی مدیرکل حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیز در دیدار نوروزی خود با دکتر لاریجانی گزارشی از عملکرد این نهاد، وضعیت پروژه موزه دفاع مقدس و اقدامات فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

در ادامه دیدارهای نوروزی دکتر لاریجانی با مسئولان استان قم، رحمن بیرانوند مدیرکل اداره کل پست این استان نیز گزارشی از عملکرد سازمان متبوعش تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

همچنین خاکی رئیس اتاق بازرگانی استان قم نیز گزارش عملکرد سال ۹۵ و برنامه های این اتاق برای حمایت از تولید و اشتعال در ۹۶ را به لاریجانی ارائه داد.

سیدمجتبی موسوی مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان قم نیز در دیدار خود با رئیس قوه مقننه، گزارشی از عملکرد این سازمان از جمله پرداخت حق بازنشستگی به بازنشستگان تامین اجتماعی تقدیم دکتر لاریجانی کرد.

آقاجانی رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم نیز ضمن دیدار نوروزی خود با دکتر لاریجانی گزارشی درباره روند صادرات، مشکلات پیش روی تولید و قیمت تمام شده صادرات تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

فقیه زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان قم نیز در دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این سازمان به لاریجانی ارائه کرد.

در ادامه رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم نیز ضمن دیدار با رئیس نهاد قانونگذاری گزارشی از برنامه های این سازمان در سال گذشته و سال جاری تقدیم لاریجانی کرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم