Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی سعیدیان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : بررسی پرونده های نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در مراجع چهارگانه آغاز شده بود ، طبق جدول زمانبدی برگزاری انتخابات به پایان رسید.
وی افزود: هیأت های اجرایی از امروزبه مدت هفت روز فرصت دارند تا پرونده های داوطلبان را برای تعیین صلاحیت، رسیدگی کرده و نتیجه را به مراجع ذیربط اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تا کنون صلاحیت 20 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.
سعیدیان تأکید کرد: هیأت اجرایی بر اساس قانون و در نظر گرفتن اصل بی طرفی نسبت به بررسی صلاحیت افراد اقدام می کنند و از هتک حیثیت و آبروی افراد جلوگیری می کنند.
وی اظهار کرد: در پایان زمان رسمی ثبت نام از داوطبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ، 544 نفر با حضور در فرمانداری ورامین ، بخشداری مرکزی و بخشداری جواد آباد ثبت نام خود را تکمیل کردند که از این تعداد 475 نفر مرد و 69 نفر زن می باشند.
وی بیان کرد: انتخابات شورای اسلامی در2 شهر ورامین و جواد آباد برگزار می شود که شورای اسلامی شهر ورامین 9 عضو و شورای اسلامی شهر جوادآباد 5 عضو دارد.
وی افزود : انتخابات شوراهای روستایی در 13 روستای بخش مرکزی و 41 روستای بخش جوادآباد برگزار می شود.
سعیدیان گفت : داوطلبین شورای شهر در مجموع 196 نفر می باشند که 155 نفر از آن ها مرد و 41 نفر زن می باشند.
وی افزود : داوطلبین شوراهای روستایی در 2 بخش جوادآباد و مرکز 348 نفر می باشند که 320 نفر مرد و 28 نفر زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین افزود : 172 داوطلب برای تصدی 9 کرسی شورای شهر ورامین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 135 نفر مرد و 37 نفر زن می باشند.
سعیدیان اظهار کرد: به منظور شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر جواد آباد و تصدی 5 کرسی این شورا ، 24 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ، 20 نفر مرد و 4 نفر زن می باشند.
وی افزود : 119 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی ورامین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 105 نفر مرد و 14نفر زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین اظهار کرد: همچنین 229 نفر برای شرکت در انتخابات شورای روستایی بخش جوادآباد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که از این تعداد 216 نفر مرد و 13 نفر زن می باشند.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند