Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی موضوع بسیار مهمی است که باید همه در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ممکن است همه ما علایق سیاسی خاص خود را داشته باشیم، اضافه کرد: اما در شورای اداری تنها موضوع کار مطرح است و برای ما مدیر اصلاح‌طلب و اصولگرا تفاوتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع اصلی و دغدغه کشور همچنان موضوع اقتصاد است، ابراز کرد: دغدغه اصلی ما در اقتصاد نیز تولید است و تولید نیز نیازمند حمایت است.

احمدی با اشاره به اینکه نمی‌توان از همه تولیدات در کشور حمایت کرد، گفت: منابع و مکانیزم موجود در کشور برای حمایت از تولید محدود است.

وی با تاکید بر لزوم اولویت‌بندی در حمایت از تولید در کشور، اضافه کرد: باید از تولیداتی حمایت کرد که مبتنی بر صادرات‌محوری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور آمالیش سرزمینی تولید محصولات وجود ندارد، اظهار کرد: تولید کننده اصلی استانی کسی است که کالایی با محوریت صادراتی تولید کند.

احمدی با تاکید بر حمایت از تولیدات با محوریت صادرات و توان رقابتی در بازارهای جهانی افزود: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب تبیین کرده‌اند به یک جهش صادراتی در کشور نیاز داریم و این مهم با حمایت از صادرکننده محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تولید کننده موفق کسی است که ابتدا کالای خود را فروخته و سپس آن را تولید کند و این دقیقا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر اشتغال از تولید عبور می‌کند، ابراز کرد: رونق تولید در کشور نیز موجب ایجاد اشتغال است.

احمدی با بیان اینک فضای نظارتی ما در استان مبتنی بر فضای رفاقت و دوستی است، اظهار کرد: مدیری در استان موفق است که همه ذینفعان خود را راضی نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری کشور به لحاظ جمعیتی به شدت متورم است، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب ناکارآمدی کسب و کار شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متوسط پول لازم برای ایجاد اشتغال برای هر نفر 250 میلیون تومان است، گفت: اشتغال نیازمند پول بوده و ایجاد آن به راحتی امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان زمانی مایوس می‌شوند که مردم ما از انقلاب مایوس نشوند، ابراز کرد: انتخاب مردم همیشه هوشمندانه بوده و به سیاه‌نمایی و ... رای نمی‌دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو

 آذرپناه، مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: دانش بنیان‌ها مقوله‌ای گسترده است و در دو، سه سال گذشته دولت تعداد زیادی بخشنامه و آیین‌نامه برای بحث شرکت‌های دانش بنیان مصوب کرد. تعاون ما در استان تهران در سال‌های گذشته بیشتر درگیر مباحث مسکن بوده است مخصوصا مسکن‌هایی که در تأمین زمین و انتخابات مشکل پیدا کرده بودند و ظرفیت‌های نهادی، حقوقی، مقررات و دانشی در بحث صادر محور و تولید را نبرده بودند.

شناسایی کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور 

وی ادامه داد: از حدود ۶، ۷ ماه پیش یک کمیسیونی تشکیل دادیم و کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور را شناسایی کردیم، در صادرات محور محصولی صادر می‌شود که کیفیت تولیدی آن باعث می‌شود حرفی برای گفتن در بازار‌های بین‌المللی داشته باشد. در حال حاضر بیش از ۱۲۰، ۱۳۰ شرکتی که ظرفیت دارد شناسایی کردیم. همچنین کمیسیون سه جانبه‌ای هم در بخش خصوصی با حضور اتاق تعاون، اتاق بازارگانی و اتاق اصناف تشکیل دادیم. ۶، ۷ جلسه تشکیل دادیم و در حال پیشبرد برنامه‌های عملیاتی برای حوزه‌های تولیدی و حوزه دانش بنیان هستیم.

آذرپناه افزود: حمایت ما بحث گسترده‌ای است و بخشی از حمایت‌های ما بازاری است. ما در استان تهران دو تفاهمنامه بین استان تهران و دو استان کشور‌های دیگر یعنی استاندار کربلا و مسکو داریم. یکی از زیرساخت‌هایی که در کربلا و مسکو داریم پیگیری می‌کنیم این است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این دو استان به محصولات تولیدی تعاونی‌های دانش بنیان غرفه مشخصی اختصاص بدهند.

استفاده از اولویت دانش بنیان برای صادرات 

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران تأکید کرد: از این ابزار با اولویت دانش بنیان برای صادرات سایر حوزه‌ها هم استفاده می‌کنیم که در زنجیره ارزش جهانی ورودی داشته باشیم. درمجموع در حال حاضر بحث‌های هماهنگی بین کشوری در قالب توافقنامه همکاری و بحث عملیاتی کردن فرا کارگاهی هم از طریق اتاق‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم