Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارشد آجا درخراسان جنوبی گفت: اگر صحبت ها و جریان هایی مطرح شود که ولایت مداری استان را زیر سوال ببرد یقینا با آن برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخاورستان،امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه های هفته ارتش جهوری اسلامی ایران در استان،اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص ایام در پیش رو از جمله 21 فروردین ماه که مصادف با پاسداشت مقام شهدا انقلاب و عرصه دفاع مقدس و به ویژه سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است که وظیفه پاسداشت این روز بزرگ بر عهده ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی 29 فروردین ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی ها نیروی زمینی ارتش قهرمان دانست و افزود: یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که به عنوان یک سرباز در این نظالم نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیاده کردن اهداف آن داشته است.

فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی ادامه داد: بعد از آن،ارتش نخستین سازمانی بود که با تقویت ساختاری و سازماندهی خود در دفاع از آرمان ها و ارزش ها این انقلاب در جبهه های حق علیه باطل شرکت و وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام داد.

یوسفی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی با مردم همدل و همراه است،تصریح کرد:درجهت فراهم نمودن بستر مناسب در راستای پیروزی انقلاب اسلامی،ارتش نقش بسیار موثری ایفا نموده است.

وی ضمن اشاره به نقش ارتش در ایجاد و تقویت روحیه،بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که ارتش قدرت خویش را در ایجاد روحیه امید در میان دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی در بین دشمنان انقلاب به نمایش می گذارد.

فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی با بیان این که 29 فروردین ماه روز ، صلابت، اقتدار و امنیت ارتش است،عنوان کرد: امام راحل (ره) دستور دادند که بایستی این صلابت و اقتدار ارتش به نمایش گذاشته شود.

یوسفی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل حسن اعتماد و همچنین حفظ دستاوردهای انقلاب بعد از پیروزی انقلاب در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام؛ در دفاع از حریم ولایت 49 هزار شهید را تقدیم اسلام و این نظام کرده است که تنها 48 هزار شهید آن مربوط به هشت سال دفاع مقدس است .

وی ابراز کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پناه الطاف الهی و داشتن مقام ولایت کشوری با ثبات در منطقه ناثبات، به برکت اسلام، قرآن و داشتن نعمت ولایت است که باید همواره قدر شناس ملت شهید پرور و داشتن نیروهای مسلح مفتدر باشیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی اذعان داشت: دشمنان ما که ثابت کردند و امروز نیز تا پشت مرزهای ما پیش روی کرده اند اما هیچ گاه به خودشان جسارت نداده اند گوشه چشمی به این نظام داشته باشند و به دلیل این امنیت پایدار؛ ثبات و قدرت حاکم در ایران اسلامی است و این از افتخارات این مرز و بوم به حساب می آید.

یوسفی شرایط امسال کشور ایران را در مقایسه با دیگرکشورها متفاوت برشمرد و یادآور شد: با آگاهی از شرایط منطقه متوجه می شویم که جهان اسلام در سال های گذشته نوک پیکان فیزیکی دشمنان اسلام بوده است و به فضل الهی در سال 95 در بعضی از کشورهای مسلمان مانند سوریه و عراق روز به روز شاهد نابودی دشمنان و پیروزی سربازان مسلمان بوده ایم و در وضعیتی قرار گرفته ایم که در کشورهای مسلمان که خاک ریز اولیه ما است شاهد پیروزی ها چشم گیری هستیم.

وی اضافه کرد: اما با شکستی که نیروهای تکفیری و داعشی در عراق و سوریه متحمل شده اند می بینیم که به دنبال این هستند که در جای دیگر به اسلام و مسلمانان ضربه وارد نمایند.

فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی اظهار داشت: ما در شرقی ترین استان کشور و در همسایگی کشوری بی ثبات قرار داریم که می تواند جایگاهی برای تجمع دشمنان ما باشد و استان ولایت مدار ما با داشتن مردمان متعهد و همیشه در صحنه ناامید می شوند بایستی بهوش باشیم که در سال 96 وضعیت متفاوت است و هر جریان و صحبتی که بخواهد به نظام و جایگاه ولایت ضربه وارد کند آن مطلب را محکوم می کنیم.

یوسفی با تاکید بر این که در حوزه های داخلی باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم،متذکر شد: اگر صحبت ها و جریان هایی مطرح شود که ولایت مداری استان را زیر سوال ببرد یقینا با آن برخورد جدی خواهیم داشت.

وی مطرح کرد:آنچه مسلم است آن است که نیروهای مسلح با داشتن نیروهای مقتدر، مومن و متعهد، وظیفه خود را در حوزه دفاعی و بازدارندگی انجام می دهند و شاهد قدرت بازدارندگی این نیروها در مقابل استکبار جهانی هستیم .

یوسفی ادامه داد: دست هرکسی را که فکر هر گونه دست درازی به سمت این مرز را دارد قطع خواهیم نمود و در رکاب ولایت و توکل بر خدا روز به روز شاهد عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی خواهیم بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا درخراسان جنوبی گفت: امسال دست به دست هم بدهیم در روز 21 فروردین ماه به نام روز تجلیل از مقام شهدا و سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سایر نیروهای مسلح و مردمی بتوانیم به خوبی صلابت و اقتدار این نیروها به نمایش گذاشته شود و در جهت نمایش این صلابت بخشی به طور یقین نیازمند همراهی مسئولان استانی هستیم تا این همدلی به هم افزایی تبدیل شود و بخشی از صلابت نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود.

یوسفی تصریح کرد: از اهداف برگزاری مراسم هفته بزرگداشت ارزتش در مراسم رژه ایجاد همبستگی بین نیروهای مسلح، تجدید میثاق با آرمان های نظام و امام (ره)، که ارشد آجا با به کارگیری نیروهای منتحب شامل مرکز آموزش 04 امام رضا(ع)، پدافند هوایی، نیروهای منتحب نظامی وابسته به نیروهای مسلح در روز 29 فرودین ماه ساعت 7:30 دقیقه مقتدرانه اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های این هفته نیز دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت همه کارکنان ارتش در مراسم عبادی، سیاسی جمعه، سخنرانی فرمانده ارشد آجا قبل از خطبه ها، اعزام سخنران به مدارس سطح شهر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است