Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:04:26 GMT

ساماندهی پسماندهای ساختمانی در شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۹۷۲۱

ساماندهی پسماندهای ساختمانی در شهر کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬ اسمعیل جهانشاهی با اشاره به صدور کارت عضویت برای خودروهای حمل کننده پسماندهای ساختمانی افزود: تکمیل این طرح بدون همکاری پلیس راهور به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان این که این طرح با ابلاغ شورا در مناطق چهارگانه اجرا می‌شود، اظهار داشت: گرچه محل تخلیه خاک و نخاله، خارج از حریم شهر بوده و به اداره راه و منابع طبیعی مربوط است، اما با این حال اجرائیات شهرداری، شهر را تا بعد از پمپ بنزین کنترل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم دخالت قانونی شهرداری در این مورد تاکید کرد: طبق مصوبات کارگروه پسماند شهرستان کرمان، دستگاه‌های مذکور موظف به نظارت و کنترل محور یاد شده هستند.

جهانشاهی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی، توسط سازمان مدیریت پسماند تدوین و توسط معاون خدمات شهری به شورای اسلامی شهر جهت تصویب، ارسال گردیده گفت: این طرح پس از بررسی توسط شورا و تصویب، برای اجرا به شهرداری‌های مناطق چهارگانه ابلاغ می گردد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند در حال حاضر برای اجرای طرح یاد شده سه سایت تخلیه پسماندهای ساختمانی در نظر گرفته است، گفت: سایت‌های مذکور در محل‌های معدن شن و ماسه شهرداری واقع در سرآسیاب، جاده کوهپایه پیچ باباکمال و معدن شن و ماسه ضمانتی جاده کوه باداموئیه واقع شده اند که همگی مورد تایید سازمان محیط زیست و سایر سازمان‌های مربوطه هستند.

وی در خصوص سایت جاده جوپار اظهار داشت: با توجه به اینکه این سایت خارج از حریم شهر و تعطیل است، شهرداری طبق وظیفه قانونی خود، توسط اجرائیات منطقه ۳ از تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی تا بعد از پمپ بنزین جلوگیری می‌کند.

جهانشاهی با اشاره به عدم دخالت قانونی شهرداری در این محور، خاطرنشان کرد: طبق مصوبات کارگروه پسماند شهرستان کرمان، ادارات راه و منابع طبیعی به عنوان مسئول کنترل و نظارت در این محور تعیین شده اند؛ ضمن اینکه پاکسازی و جلوگیری از تخلیه غیر مجاز پسماندهای ساختمانی در حریم راه و تاغ‌زارها بر عهده این دو اداره است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار عنبرآباد از مفقودی ۳ دختر نوجوان از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: خانواده آنها در بخش مردهک ارتفاعات کلهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی توجهی کردند.

یزدان افشارافزود: همه نیروهای مستقر و نهادهای کمک رسان در جستجوی این نوجوان ها هستند.

وی همچنین گفت: از این منطقه ۴۰ رأس دام نیز تلف شده است.

مدیرکل امور عشایر کرمان نیز عنوان کرد: تذکرات زیادی برای تخلیه منطقه داده شده که برخی به آن توجه نداشتند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!