Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@03:09:01 GMT

لیگ برتر | توقف استقلال در تبریز به سود پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۰۳۲۶

لیگ برتر | توقف استقلال در تبریز به سود پرسپولیس

ورزش>فوتبال - همشهری آنلاین:
تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در بیست و ششم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های این بازی را علیرضا نقی زاده برای گسترش فولاد و امید ابراهیمی برای استقلال به ثمر رساندند.

نیمه نخست:

در ۱۰ دقیقه نخست بازی موقعیت خاصی روی دروازه ها خلق نشد و مهم ترین اتفاق بازی مصدومیت مسعود ابراهیم زاده و تعویض اجباری کمالوند بود.

اما در دقیقه ۱۴ سانتر داریوش شجاعیان دروازه استقلال را تهدید کرد اما رحمتی مانع از فروپاشی دروازه اش شد.

در ادامه و در حالی که گسترشی ها توپ و میدان را در دست گرفته بودند، ضربه بازیکن گسترش فولاد از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۷ پریرا روی سانتر شجاعیان، اثر کوچکی گذاشت اما ضربه اش با فاصله اندک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

شوت محسن کریمی در دقیقه ۳۳ با فاصله زیاد از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

در ادامه اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم:

استقلالی‌ها در دقیقه ۵۰ داخل محوطه جریمه حریف نفوذ کردند اما در حالی که معتقد به خطای پنالتی بودند، داور خطای بازیکن استقلال را گرفت.

باتیستا در دقیقه ۵۵ روی پرتاب اوت در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شروع مجدد اشتباه مهدی رحمتی در دقیقه ۵۶ باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به خالقی فر برسد و ضربه این بازیکن نیز با فاصله میلی متری به بیرون رفت.

در ادامه بازی و در حالی که استقلالی‌ها در لاک دفاعی فرو رفته بودند، ضربه فنی اما کم دقت پریرا در دقیقه ۶۳ توسط رحمتی مهار شد.

اولین موقعیت جدی استقلال در نیمه دوم توسط علی قربانی خلق شد. این بازیکن شوتی سرکش را از پشت محوطه جریمه راهی دروازه گسترش کرد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

گسترش فولاد بالاخره در دقیقه ۷۴ روی کار فردی زیبا توسط علیرضا نقی زاده به گل رسید و این بازیکن بعد از جا گذاشتن سه مدافع استقلال با ضربه ای دقیق قفل دروازه رحمتی را شکست.

بعد از این گل استقلالی‌ها رو به جلو بازی کردند و قربانی این موقعیت را داشت تا در دقیقه ۷۸ با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه اش با فاصله اندک به بیرون رفت.

شاگردان علی منصوریان در ادامه فشار حملات خود را افزایش دادند و بالاخره موفق شدند در دقیقه ۸۰ روی کار تیمی زیبا که از نیمه خودی شروع شده بود به گل برسند. گل اول استقلال را امید ابراهیمی با شوتی دقیق از داخل محوطه جریمه گسترش فولاد به ثمر رساند.

فرشید باقری نیز در دقیقه ۸۵ این فرصت را داشت تا روی سانتر حیدری گل پیروزی بخش استقلال را بزند اما ضربه سر او با فاصله اندک به بیرون رفت.

ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، علیرضا نقی زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، امین درویشی، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون، میلاد زکی پور، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و علی قربانی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۸:۱۵ با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بایکدیگر دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی‌عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی به سرمربی‌گری مجتبی حسینی بازی کردند و ترکیب فولاد هم متشکل از کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پری را، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی‌نژاد با هدایت عبدالله ویسی بود.

در نیمه اول، بازی روندی متعادلی داشت اما فولاد خوزستان با تمرکز بر روی ضدحملات و شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم، موفق شد در ده دقیقه ابتدایی توسط ساسان انصاری به گل اول بازی دست پیدا کند. فولاد پس از گل اول سعی بر کنترل جریان بازی داشت و تمامی راه‌های نفوذ بازیکنان آلومینیوم را بست تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان سیدمجتبی حسینی توانستند با گذر از لایه‌های دفاعی فولاد، با اولین موقعیت خطرناک‌شان روی دروازه فولاد در دقیقه ۶۰ مسابقه به گل تساوی برسند و نتیجه توسط کاظمیان به تساوی یک بر یک رسید. این نتیجه در پایان ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌ها دست‌نخورده باقی ماند. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۱ امتیاز در رده دهم ایستاد و فولاد این هفته را با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم به پایان برد.

کد خبر 749891

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد