Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@18:42:26 GMT

اقدام به خودکشی سه شهروند شیرازی ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۰۸۶۵

اقدام به خودکشی سه شهروند شیرازی ناکام ماند

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ماموران آتش‌نشانی با حضور به‌موقع جان یک زن 40 ساله، یک زن 31 ساله و یک مرد جوان که قصد خودکشی داشتند را نجات دادند.

بر اساس این گزارش، اولین حادثه مربوط به مرد جوانی بود که خود را در اتاقی حبس کرده و با آسیب رساندن به خود، اعلام می‌کرد قصد خودکشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در ساعت 3:6 دقیقه بامداد پنجشنبه 17 فروردین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت تیم‌های امداد روان پریشی از ایستگاه 19 به همراه نیروهایی از ایستگاه‌های 12 و 11 به محل حادثه اعزام شدند و خوشبختانه با سرعت عمل و حضور به موقع تیم امدادی و باز کردن در به‌صورت نامحسوس، ماموران مانع از خودکشی فرد مورد نظر شدند.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی در مورد دیگر از خودکشی که مربوط به یک زن 40 ساله بود، فرد مصدوم با خوردن قرص، قصد خودکشی داشت که تیم‌های امدادی 125 از ایستگاه هشت با حضور به‌موقع در محل و باز کردن در اتاق، فرد بیهوش را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

در مورد سوم نیز زن 31 ساله‌ای در بلوار استقلال با خوردن قرص دچار مسمومیت شده بود که بعد از ورود به منزل، فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جام جم

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی امروز جمعه ۷ اردیبهشت به سردار رادان ابلاغ شد، از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و اجرای طرح نور قدردانی و حمایت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم