Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

کمیته امداد امام خمینی (ره) پیرو برگزاری دومین جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به برگزاری دومین جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اظهار محبت و حسن نظر اعضای محترم مجمع به جناب آقای مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام(ره)، به استحضار مردم شریف کشورمان می‌رساند همان گونه که بارها اعلام شده است ایشان خدمتگزاری به ولی نعمتان و اقشار مستضعف جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های نظام اسلامی می‌داند که در حال حاضر توفیق این خدمت نصیب شان شده و بر همین اساس هیچ گونه قصد و برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات نداشته و نخواهند داشت و عدم حضور در جلسه امروز (پنج‌شنبه) مجمع جبهه نیروهای انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یادآوری می‌نماید هیچگونه پیام و اظهار نظری جهت طرح در مجمع از سوی ایشان ارسال نشده و حضور نیافتن در این جلسه به دلیل اعلام قبلی رئیس کمیته امداد مبنی بر عدم تمایل به نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری بوده است.»

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند