Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از وقوع زلزله 6 ریشتری در شهر مقدس مشهد، اماکن متبرکه حرم رضوی شب گذشته پذیرای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و مکانی امن برای آنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آستان نیوز، مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی در این باره اظهار کرد: دیشب در پی وقوع زلزله و ایجاد نگرانی در شهر مقدس مشهد، فضاهایی برای استراحت مردم در حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شد و تمامی رواق‌ها پذیرای زائران و مجاوران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد توکلی فریمانی تصریح کرد: رواق‌های منفی 1 از جمله دارالحجه، دارالرحمه، شیخ طوسی، شیخ عاملی، رواق مبارکه حضرت زهرا(س) و شبستان‌های مسجد گوهرشاد، برای استراحت شبانه مردم در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: از آنجایی که در ایام نوروز، شیفت‌های فوق‌العاده‌ای برای خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در نظر گرفته‌ شد، تغییری در روند حضور خادمان در حرم رضوی نداریم و در حال حاضر نیازی به افزایش تعداد خادمان احساس نمی‌کنیم، اما تمام خادمانی که در غیر ساعت خدمت هستند، در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق پیش‌بینی سامانه‌های جهانی هواشناسی تمام نقاط جغرافیای ایران در ۱۰ روز آینده پذیرای باران هستند.

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب (۱۳ اردیبهشت) بسیاری از نقاط کشور پذیرای سامانه بارشی و رگبار هستند. سامانه بارشی وارد شده، از شب گذشته به ایران وارد شده و تا جمعه به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارندگی در سال آبی جدید سبب شده تا ۶۲ درصد از ذخیره سدهای ایران از آب پر شود. تمرکز این سامانه بر روی استان‌های جنوب غرب و مرکزی ایران است.

کد خبر 6095118 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد