Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلق روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مشگین‌شهر افزایش یافته و هم اکنون شاهد تحول عظیمی در بخش گردشگری مشگین‌شهر هستیم وزیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حضور گردشگران داخلی و خارجی در پل معلق افزایش یافته است، گفت: تلاش سرمایه‌گذاران مجموعه گردشگریپل معلق در این زمینه شایسته قدردانی است که با راه‌اندازی یک مجموعه گردشگری بکر و زیبا شرایط حضور گردشگران را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیلبا بیان اینکه در حال حاضر شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی شهرستان مشگین‌شهر هستیم، تصریح کرد: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری پل معلقاقتصاد منطقه نیز بهبود یافته است، چرا که گردشگرانی که به پل معلق مشگین‌شهر می‌آیند علاوه بر بازدید از مناطق مختلف شهرستان در این شهر نیز اسکان می‌یابند که این امر درآمد زیادی را برای منطقه داشته است.

خدابخش با اشاره به اینکه بعد از راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر فروش مراکز مواد غذایی در این شهرستان نیز چند برابر شده است، افزود: این مجموعه یک نعمت بسیار بزرگ برای منطقه بوده که توانسته است شور و حال خاصی در بین مردم منطقه و گردشگران ایجاد کند.

وی با بیان اینکه محوطه پل معلق به شکل ویژه ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه مسئولان شهرستان مشگین‌شهر موظفند بدون هیچ بهانه‌ای محوطه پل معلق را به شکل زیبا طراحی کنند تا شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پل معلق مشگین‌شهر برای راه‌اندازی فازهای بعدی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از فازهای بعدی این پروژه تحول عظیمی در بخش گردشگری مشگین‌شهر به وجود آید که این امر دستاوردهای بسیار زیادی را برای استان اردبیل خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آماده‌سازی و ساماندهی مجموعه تاریخی و گردشگری مقبرةالشعرا تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی و آغاز فصل گردشگری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای ساماندهی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام تابستان پذیرای گردشگران است در این راستا شهرداری منطقه تلاش ۱۰ می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن میهمانان ثبت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این منطقه در خصوص پیاده‌محورسازی مجموعه تاریخی فرهنگی پروژه مقبره‌الشعرا تفرجگاه اندیشه گران، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگفرش بهسازی و مناسب‌سازی صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک و مطابق با معماری مقبره‌الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شده است.

زارعی ادامه داد: بعضی نواقص جزئی در قسمت‌های سازه‌ای، ورودی مقبره‌الشعرا، جداره‌سازی، بدنه‌سازی و تکمیل آب‌نما و زیبایی بصری صحن جنوبی آغاز شده و این مجموعه فرهنگی و گردشگری پس از دو دهه رکود آماده میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: احداث سوغات‌سرا با اعتبار افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، جدیدترین اقدام شهرداری منطقه در این مجموعه است که امکان معرفی و حمایت از صنایع‌دستی و هنری تبریز را فراهم می‌کند که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

کد خبر 747842

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است