Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکوراسيون زيباي منزل در فصل بهار با کاربرد شاخه هاي شکوفه گيلاس



دکوراسيون بهاري با شکوفه گيلاس
بهار زيباترين فصل سال است. طبيعت بيدار مي شود و دوباره روي زيبا شدن کار مي کند و همه چيز به دست رنگ ها انجام مي شود. پس از فصل تيره و تار زمستان زمان جلوه رنگ ها فرا رسيده و عطر خوش شکوفه ها در همه جا پراکنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاري آريا طبيعت چيزهاي زيادي دارد که مي توان روي آنها کار کرد، از جمله شکوفه هاي گيلاس با رنگ صورتي روشن، بسيار زيبا هستند و يکي از آيتم هاي عالي براي تزئين و دکوراسيون بهاري منزل محسوب مي شوند.

آوردن بهار در دکوراسيون منزل

اگر گلدان بزرگي در اختيار داريد ولي نمي دانيد با آن چه کنيد، ما يک ايده خوب براي شما داريم. چرا آن را با شاخه هاي شکوفه هاي گيلاس پر نمي کنيد، شکوفه هاي مصنوعي گيلاس نيز مي تواند در اينجا همين نتيجه را بدهد. گلدان را با چيزي شبيه اسفنج و يا سنگ هاي کوچک پر کنيد، سپس چند شاخه گيلاس را در آن جاي دهيد. اين طور به نظر خواهد رسيد که درخت گيلاس شخصي خود را به داخل اتاق نشيمن آورده ايد!

همه شکوفه هاي خوشبو گيلاس را دوست دارند، يکي ديگر از روش هاي استفاده از آنها در دکور منزل قرار دادن آنها روي ميز است و ميتوان لذت غذا را با آنها دوچندان کرد. به گزارش خبرگزاري آريا براي اين کار تنها کافيست يک شيشه خالي مربا برداشته و آن را با شاخه هاي گيلاس پر کنيد و روي ميز قرار دهيد.

همچنين اين شکوفه هاي کوچک مي توانند دکور عالي براي تزئينات ميز در جشن عروسي محسوب شوند. اگر قصد داريد يک مراسم رمانتيک بگيريد، استفاده از شکوفه هاي گيلاس يکي از گزينه هاي ايده آل براي شما خواهد بود.


دکوراسيون اتاق نشيمن با شاخه هاي شکوفه گيلاس


دکوراسيون بهاري با شکوفه هاي گيلاس


ايده هايي براي دکوراسيون بهاري با استفاده از شاخه هاي گيلاس


روش هاي زيباسازي منزل در فصل بهار


دکوراسيون منزل در فصل بهار


شکوفه هاي گيلاس در دکوراسيون و تزئين ميز غذا در مراسم ها


تزئينات مراسم هاي جشن با شکوف هاي گيلاس


استفاده از شکوفه هاي گيلاس در مراسم عروسي


تزئينات ميز مهماني با شاخه هاي شکوفه گيلاس


تهيه و ترجمه: گروه دکوراسيون پرشين وي
بخش اختصاصي پرشين وي
اخبار مرتبط:
دکوراسيون بهاري با 6 نکته کليدي
يک دکوراسيون بهاري زيبا با مارتا استوارت بچينيد!!
دکوراسيون بهاري با شابلون هاي رنگي + تصاوير 
دکوراسيون بهاري را با اين اصول در خانه خود پياده نمائيد+تصاوير
گل آرايي در دکوراسيون بهاري منزل | ابتکاري و زيبا +عکس
يک دکوراسيون رويايي و آرام بخش براي اتاق خواب!!
اگر به فکر تغيير دکوراسيون منزل هستيد ، اينجا رو حتما ببينيد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی