Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو با وجود اختلافات سلیقه‌ای که ممکن است میان آنها وجود داشته باشد، باید به عنوان یک جبهه واحد عمل کنند و از ایجاد دوقطبی‌های کاذب جلوگیری کنند.

دادخدا خدایار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اهدافی و آرمان‌هایی داشته و دارد که امروز بیش از هر زمانی در خطر است؛ یعنی مجموعه عوامل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نشان می‌دهد که اهداف، دستاوردها، برنامه‌ها و ارزش‌های انقلابی امروز در خطر جدی است و بخشی از این اهداف در کشور عمداً یا سهواً مورد غفلت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت همفکری نیروهای انقلابی در شرایط کنونی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب، تصریح کرد: برای احیای این اهداف و جلوگیری از وارد شدن هرگونه خدشه به اهداف و ارزش‌های انقلابی، ضرورت دارد نیروهای انقلابی وارد اقدام شوند و و لازمه این اقدام ساماندهی، وحدت و تشکیلات فراگیر و منسجم است به نحوی که شامل همه نیروهای انقلابی شود و همه آنها را کنار هم قرار دهد تا امکان خدمت مفید برای مملکت فراهم شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: یکی از آسیب‌های انقلاب اسلامی اختلاف و تفرقه میان مجموعه نیروهای انقلابی بوده که باید رفع شده و تبدیل به وحدت، همدلی و همگرایی شود و خوشبختانه امروز شرایط جهت تحقق این امر فراهم است.

خدایار با تاکید به ضرورت جلوگیری از ایجاد دوقطبی‌های کاذب در فضای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، خاطرنشان کرد: اگر در فضای انتخابات دوقطبی واقعی، یعنی دوقطبی میان نیروهای انقلابی و ولایی از یک طرف و نیروهای استکباری و عوامل خارجی و داخلی آنها از طرف دیگر، رخ دهد نه تنها ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید و لازمه انقلاب است؛ اما باید از دوقطبی میان نیروهای انقلابی، حزب‌اللهی و ولایی و به یک معنا بین مجموعه نیروهایی که خودشان را ایرانی دانسته و منافع ملی برای آنها دارای اهمیت است، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: جهت جلوگیری از ایجاد چنین دوقطبی‌های مخربی، همه ما باید در گفتار، نوشتار و مجموعه کارهای تبلیغاتی خطوط قرمز را رعایت کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم تا به ایجاد چنین فضایی دامن نزنیم و به تعبیر ساده خودی و غیرخودی را بشناسیم و به جان هم نیفتیم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای خودی در انتخابات پیش رو با وجود اختلافات سلیقه‌ای و استنباطی که ممکن است میان آنها وجود داشته باشد، باید به عنوان یک جبهه واحد و متحد عمل کنند و نسبت به مسائلی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود که به دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب فرهنگی، سیاسی و حتی مذهبی بین نیروهای انقلابی هستند، با تدبیر و واکنش مناسب و به موقع از ایجاد فضای دوقطبی و اختلاف جلوگیری کنند.

خدایار در تشریح مهم‌ترین وظایف نیروهای انقلابی در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشته‌اند، احساس مسئولیت نسبت به شرکت فعال و حضور گسترده در انتخابات مهم‌ترین وظیفه همه نیروهای انقلابی و دوستداران نظام است. شناخت گزینه صالح و اصلح انقلابی و وحدت روی این گزینه دومین وظیفه مهم نیروهای انقلابی در این انتخابات است

وی با تاکید بر ضرورت درس گرفتن از اشتباهات گذشته، خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی، ولایی و حزب‌اللهی هر جا با هم اختلاف داشتند، شکست خورده‌اند و این شکست به ضرر انقلاب، نظام و مردم تمام شده و هر جا وحدت داشتند پیروز شده‌اند و زمینه برای خدمت خالصانه و صادقانه به نظام، انقلاب و مردم فراهم شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همه فعالیت‌های ما از جمله حضور در صحنه انتخابات، تبلیغات انتخاباتی و حمایت از یک کاندیدای خاص باید برای رضای خدا انجام شود. باید در جریان انتخابات از نگاه‌های حزبی و جناحی پرهیز کنیم و جبهه‌ای ورود کنیم و علاوه بر آن منافع نظام، انقلاب و اسلام و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

R7843/P36447/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب