Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر این اعتقاد است که دستگاه قضا برای سالم‌سازی نظام باید هرکسی را که متخلف است بدون هیچ ملاحظه‌کاری مورد بازخواست قرار دهد.

احمدی‌نژاد که ریاست دولت نهم و دهم را بر عهده داشت در نشست خبری روز چهارشنبه خود نشان داد که با روزهای ریاست در پاستور هیچ تغییری نکرده است و همچنان بر همان طبل بگم بگم و رو کردن اسناد می‌کوبد و حتی از به کار بردن راهکارهایی برای زمان ردصلاحیت احتمالی حمید بقایی بابت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از او درباره نهي رهبري از حضورش در انتخابات، قهر ١١روزه، تعطيلي روزنامه‌ها و برخوردهاي وزارت اطلاعات دولت او با روزنامه‌نگاران و فعالان سياسي سؤال شد همه را رد كرد و در عوض قوه قضائیه را به دلیل بازداشت حمید بقایی مورد نکوهش قرارداد و خود را پاک‌ترین دولت در طول 70 سال اخیر کشور دانست.

باگذشت نزدیک به چهار سال از اتمام ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد و آشکار شدن تخلفات مالی دولت نهم و دهم هنوز مشخص نیست به کدام دلیل قوه قضائیه در خصوص احضار احمدی‌نژاد به دادگاه و محاکمه دولت او سستی به خرج می‌دهد، البته رئیس دولت نهم و دهم تا به امروز دو بار به دادگاه احضار شده، اما از حضور در هر یک از آن‌ها سرباز زده است و ظاهراً پاسخگویی به قوه قضائیه را چندان جدی نمی‌پندارد.

احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‎وگو با رویداد۲۴درباره دلايل تعلل قوه قضاييه در برخورد احمدي‎نژاد گفت: در جایگاهي نيستم كه از دلیل عدم برخورد قوه قضائیه با احمدی‌نژاد مطلع باشم، ولی دستگاه قضا برای سالم‌سازی نظام باید هرکسی را که متخلف است بدون هیچ ملاحظه‌کاری مورد بازخواست قرار دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: متأسفانه بعضی از خطاکاری‌های احمدی‌نژاد که در سیاست‌های کلان کشور تأثیرگذار بود، نادیده گرفته‌شده روي آن چشم بسته شده است که نتیجه آن صحبت‌های وقیحانه او در نشست خبری اخیرش است. احمدی‌نژاد در این نشست مردم را به زمان ناصرالدین‌شاه برگرداند و تحقیر کرد.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این خصوص تأکید کرد: احمدی‌نژاد علیرغم اصرار خود و اطرافیانش خادم ملت نیست زیرا او در طول دوران ریاست جمهوری خود بزرگ‌ترین لطمه‌ها را به کشور وارد ساخت و تمام تلاش خود را به کاربست تا کشور را به سمت دیکتاتوری پیش ببرد زیرا شخصیت ذاتی او دیکتاتورمابانه است و فردی با این ویژگی اخلاقی رفتاری جز این نمی‌تواند داشته باشد.

کریمی اصفهانی در ادامه یادآور شد: برای احمدی‌نژاد مناسب‌تر آن است تا نام خائن را به‌جای خادم به کاربرد زیرا خیانت از این بالاتر نمی‌شود که امکانات فراوان کشور را به باد دهد و هیچ پاسخی هم ندهد.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل کشور بحث اشتغال است و در اکثر خانواده‌ها این مسئله دیده می‌شود که چیزی جز نتیجه عملکرد دولت احمدی‌نژاد نیست. وضعیت کشور به‌خوبی نشان می‌دهد که با ارائه وجه نقد مختصری نمی‌توان مشکلات بیکاری را برطرف کرد و این خود یکی از نمونه‌های خیانت به کشور و مردم است.

وی در رابطه با کاندیداتوری حمید بقایی و دفاع احمدی‌نژاد از او تصریح کرد: برای نقد احمدی‌نژاد مطلب زیاد است که شاید بتوان از آن‌یک کتاب نوشت و مردم باید از آن‌ها آگاهی یابند تا به‌اشتباه نیافتند. در همین رابطه لازم است تا اضافه شود هرکسی هم که تفکرش به‌مانند او است و طرز تفکر احمدی‌نژاد را می‌پسندد و زیر این بیرق سینه می‌زند، به‌مانند او در گناهانش سهیم است و باید پاسخگو باشد.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: متأسفانه عده‌ای که خطاهایشان بیشتر از رئیسشان نیست با دارا بودن پرونده‎ای سنگین در قوه قضائیه به خود اجازه داده‌اند که کاندیداي ریاست جمهوری شوند و به‌نظام و دستگاه‌های مختلف در آن توهین کند، بنابراین روشن است که جایز نیست از کنار خطاهای این افراد به‌سادگی عبور کرد.

کریمی اصفهانی دراین‌باره که به کدام دلیل تا به امروز قوه قضائیه از برگزاری دادگاه احمدی‌نژاد استقبال نکرده است، توضیح داد: این سؤال را باید از قوه قضائیه پرسید، اما احمدی‌نژاد هیچ کاری را بدون هدف انجام نمی‌دهد و اینکه در نشست خبری دستگاه قضا را موردنقد قرارداد باید دید که با چه نیتی این کار را انجام داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص تأثیر این عدم برخورد در سطح جامعه اظهار داشت: به‌طور طبیعی زمانی که با مقصر برخورد صورت نگیرد زمینه تخلف‌های بیشتر او فراهم می‌شود، بنابراین اولین قدم برای داشتن یک جامعه سالم برخورد با متخلف است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه نیمه اول سال جاری رفع نقاط حادثه خیز همدان به اتمام می رسد، گفت: سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان در حوزه ایمنی هزینه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد آهکی با بیان اینکه کاهش سوانح جاده ای از وظایف اصلی ماست و در این راستا باید کوشا باشیم، اظهارکرد: طی یک سال اخیر اقداماتی در این حوزه انجام شده که می توان به ۵۰۴ کیلومتر روکش آسفالت راه ها اشاره کرد.

آهکی با اشاره به حذف نقاط حادثه خیز استان تصریح کرد: ۵۲ نقطه حادثه خیز استان از ردیف اعتباری لازم برخوردار بوده و حمایت های دولتی صورت گرفته است به طوری که قرار بود سال گذشته ۲۱ نقطه و امسال ۳۱ نقطه را رفع حادثه کنیم که با تلاش ها و همت استان علاوه بر اینکه ۲۱ نقطه ای که سال گذشته رفع حادثه شد، ۱۰ نقطه هم بیشتر انجام شد.

وی درباره رفع مابقی نقاط حادثه خیز در سال ۱۴۰۳ افزود: این نقاط نیز افزون بر ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم در نیمه اول سال جاری پرونده نقاط پرحادثه را در استان همدان ببندیم.

وی با اشاره به انجام اقداماتی نظیر خط کشی ۳۸۰۰ کیلومتر جاده ها، ادامه داد: در گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر نیوجرسی نصب و روشنایی انجام شده و در گردنه زاغه نیز کارهایی صورت گرفته است.

آهکی با بیان اینکه همدان در حوزه کاهش تصادفات و مجروحان حائز رتبه برتر شده است، گفت: همدان سال گذشته و همچنین ایام نوروز امسال رتبه مناسبی در کاهش تصادفات به دست آورد اما هدف نهایی این نیست و با وجود اینکه جزو استان های برتر در کاهش تصادفات شناخته شده ایم، آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در کشور نگران کننده است و باید اقدامات بیشتری در دستور کار باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، وی با بیان اینکه سالی بیش از ۲۰ هزار کشته و ۳۰ برابر مجروح در جاده ‎ها نشان دهنده وجود مشکلاتی در انجام کارهاست، خاطرنشان کرد: زحمات مسئولان مربوطه فراوان است اما چرا به نتیجه مطلوب نمی رسیم؟ جای سوال است.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان در حوزه ایمنی تنها در اداره راهداری هزینه شده و با زحمات سایر دستگاه ها نظیر راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و بخش خصوصی نیز چند همت هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!