Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، شصت و هفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه شنبه، ۱۵ فروردین، در مسجد الزهراء واقع در خانی‌آبادنو، ۲۰ متری میعاد جنوبی، نبش کوچه ۸۵ با تلاوت سعید پرویزی، قاری ممتاز کشورمان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت نیز به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی تلاوت جوایزی اهدا شد.

شصت و هشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خانی‌آبادنو، ۱۸ متری میثاق جنوبی، نبش کوچه ۶۳ با تلاوت قاری ممتاز، مرتضی زارع پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در ادامه این کرسی ها، شصت و نهمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، پنجشنبه، ۱۷ فروردین ماه در مسجد سیدالشهداء واقع در خانی‌آبادنو، ۱۸ متری میثاق شمالی، شهرک بستان، کوچه شهید مرادی، میدان هویزه با تلاوت قاری ممتاز کشوری عبدالمحمد پورعاشوری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد و پس از اتمام کرسی تلاوت، به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اعطا شد.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود. در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی‌ها ارائه می‌شود.

سعید پرویزی

دریافت

مرتضی زارع

دریافت

عبدالمحمد پورعاشوری

دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم

سردار رادان گفت: در شبکه‌های اجتماعی خانم مکشفه‌ای را نشان می‌دهند که قاریِ قرآن است و با لهجه‌ها و روش‌های قاریان برجسته قرائت می‌کند. دشمن این کار را می‌کند تا بگوید «می‌شود قاریِ قرآن مشکفهٔ صدقلم آرایش‌کرده باشد» و اینقدر واقعیت را تحریف می‌کند که بچه‌حزب‌اللهی‌ها این قرائت نامیمون را برای یکدیگر بازنشر کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان