Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری برداشت مازاد از حوضه زاینده‌رود ندارد و همه برداشت‌ها قانونی و مجوزدار هستند.

به گزارش ایسنا، «اردشیر نوریان» 17 فروردین‌ماه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: شیوه محاسبه سهم برداشت چهارمحال و بختیاری از حوضه زاینده‌رود و تعیین این سهم به میزان 237 متر مکعب غیرمنصفانه است و آیتم‌های به‌کار رفته در فرمول محاسبه باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: چهارمحال و بختیاری با اجرای 32 طرح حاشیه زاینده‌رود، برداشت‌های قبلی و اجرای پروژه «بن – بروجن» تنها 218 مترمکعب برداشت آب از حوضه زاینده‌رود دارد در صورتی‌که وزارت نیرو با توجه به آیتم‌هایی سهم تخصیصی را مازاد این میزان اعلام کرده است و نه تنها چهارمحال از 218 مترمکعب برداشت مازاد ندارد بلکه اگر هم این امر صورت می‌پذیرفت هم‌چنان حق برداشت داشته است.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود 15 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان، تصریح کرد: طرح مسدود شدن چاه‌های غیرمجاز در این استان باید به طور جدی پیگیری شود.

نوریان خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری برداشت مازاد از حوضه زاینده‌رود ندارد و همه برداشت‌ها قانونی و مجوزدار هستند.

وی با اشاره به این‌که موضوع انتقال آب باید فارغ از دخالت اشخاص ذی‌نفوذ انجام شود، تصریح کرد: آب شرب از آب صنعت و کشاورزی جدا است، بنابراین معقولانه نیست که فولاد اصفهان و ذوب آهن آب زاینده‌رود را به صنعت انتقال دهند.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسأله آب اصلی‌ترین دغدغه استان و حق نسل بعدی است و باید رسانه‌ها نسبت به آن حساس باشند.

نوریان اظهار کرد: دولت طرفدار و حامی گردش آزاد اطلاعات است مگر در جایی که بنای اخلاق، اسلام و امنیت ملی لطمه ببیند.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان موضوعات سلیقه‌ای برای صلاحیت داوطلبان شوراها قابل قبول نیست و صرفاً منابع قانونی و رسمی چهارگانه انتخاباتی برای بررسی صلاحیت به‌عنوان مراجع قانونی مورد قبول است.

نوریان اظهار کرد: انتخابات باید پرشور و با صلابت و صرف نظر از این‌که نتایج چه خواهد شد برگزار شود.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌های مدیری که جایگاهی به آن داده می‌شود باید نسبت به توسعه استانی سنجیده شود نه این‌که بر حسب نوع فعالیت در حزب‌های خاص سنجیده شود.

وی پروژه راه‌آهن را از بزرگترین طرح‌های در دست اجرای چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: انحراف مسیر عبور راه‌آهن از مرکز استان نادرست است و این طرح حتماً باید از شهرکرد عبور کند.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع تولید و کمک به رونق اشتغال جوانان در سال جاری تأکید کرد و گفت: مرتفع کردن معضل و ابر چالش بیکاری محال نیست و تنها نیازمند عزمی ملی از طرف مردم و مسئولین است.

نوریان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها افکار عمومی مردم هستند و باید منصفانه و بی‌طرف از حق مردم حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری