Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، احمد اسماعیل‌پور در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل کرواسی اظهار داشت: سال 95 بسیار پرفشار بود و بعد از اتمام لیگ مجبور شدیم چند روز استراحت کنیم. به همین دلیل فقط با پنج روز تمرین به کرواسی رفتیم و با این تیم بازی کردیم.

وی افزود: کرواسی تیم خوب و فیزیکی بود و بازیکنان آماده‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه فقط چند روز تمرین کرده بودیم مشکل بدنی داشتیم. در بازی اول مقابل کرواسی بازی آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت اما در بازی دوم اگر از فرصت‌هایی که بدست آوردیم استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف بالا کرواسی را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی که به اردو دعوت شدند همه خوب هستند و در لیگ هم بازی‌‌های خوبی را انجام داده‌اند. برگزاری بازی‌های دوستانه به آنها کمک می‌کند تا تجربه لازم برای حضور در مسابقات را بدست بیاورند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مدت زمان کمی است که پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد وبا والیبال روز دنیا آشناست.

طرفداری | تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار ‌شد.

امین اسماعیل‌ نژاد در پایان تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه گفت:

مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد:

ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت:

هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. مطمئناً همه هم پستی‌های من دوستانم هستند. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد:

اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند چیز دیگری معلوم می‌شود ولی صد در صد تیم من تغییر خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام