Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان جویبار، جشن بزرگ نخبگان علمی کنکور سال 1395 در شهرستان جویبار با حضور آیت الله نادعلی زاده، امام جمعه این شهرستان، انصارالحسینی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره انجمن اولیاء اداره کل آموزش و پرورش، طالبی، معاون فرماندار جویبار، مسئولین شهری، پذیرفته شدگان نخبه دانشگاه ها و والدین این دانشجویان در سالن همایش شهدای فرهنگی ودانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان جویبار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصارالحسینی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره انجمن اولیاء اداره کل آموزش وپرورش، در این مراسم گفت: در هیچ دینی به اندازه دین اسلام و در هیچ فرهنگ وتمدنی به اندازه فرهنگ و تمدن ایرانی به اهمیت علم و دانش تاکید نشده است. در دین اسلام همین بس که حضرت محمد (ص) درباره بهاء دادن علم و دانش می فرماید: دنبال علم بروید هرچند که در چین باشد بطوری که در قرآن کریم هم از عالم به عنوان یکی از اسماء الهی یاد شده است.

انصارالحسینی افزود: افراد به لحاظ توانمندی ها با هم متفاوت خلق می شوند و خداوند به افراد مختلف استعدادهای متفاوتی را عطا می کند و شما نخبگان علمی شهرستان جویبار به لحاظ برخورداری از شرایط و استعداد خدادادی و تلاش و کوشش خود به این مراتب علمی دست یافتید و باید شرایط مطلوبی را در آینده برای دیگر افراد جامعه فراهم کنید و الگوی مناسبی برای دیگر دانش آموزان شهرستان باشید.

اصغر رحیمی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان جویبار، بعد از خوشامدگویی و خیر مقدم و تبریک سال جدید و قبولی دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز در رشته های مورد نظر افزود: موفقیت شما عزیزان علاوه براینکه مرهون زحمات وتلاش خودتان و والدین تان است مرهون زحمات معلمان این سخت کوشان و عزیزان بی ادعا و مدیران لایق و شایسته شماست که توانستند با برنامه ریزی خوب و دقیق شما را به موفقیت برسانند.

رحیمی افزود: این موفقیت که بعد از سالیان برای دانش آموزان شهرستان جویبار اتفاق افتاد که 11 نفر در رشته پزشکی و دندانپزشکی و تعداد زیادی در رشته های مهندسی و علوم انسانی در دانشگاه های درجه یک قبول شوند هر چند که در زمان مدیریت بنده اتفاق افتاده اما نتیجه تلاش های مدیران قبلی می باشد. از مدیریت محمد طالبی گرفته تا مدیریت محمدعلی میری و من از زحمات تمامی مدیران آموزش و پرورش قبلی تقدیر و تشکر و این موفقیت را به آنها تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: کشوری به قدرت و توانمندی می رسد که بهره دانش و ثمره علمی بالا داشته باشد و از طریق دانشمندانش به فناوری برسد و علم و دانش در آن کشور ریشه دوانده باشد. اگر کشورهای قدرتمند توانستند به عرصه قدرت پا بنهند دلیلش نیروی انسانی ماهر و دانش بنیان بود و این نیروی انسانی ماهر و دانش بنیان شما نخبگان علمی شهرستان جویبار هستید که با رتبه های خوب در دانشگاه ها و رشته های خوب قبول شدید و می توانید با خوب درس خواندن در عرصه علمی وسیع یعنی در دانشگاه ها کشور ما را به قدرت برتر تبدیل کنید چرا که پیامبر ما حضرت محمد (ص) درباره شما پارسیان می فرماید «علم اگر در ستاره ثریا باشد مردانی از پارس به آن دست خواهند کرد» ایرانیان از نظر بهره وضریب هوشی در چند وجه قوی هستند و بستر وزمینه صعود ونبوغ وخلاقیت را دارند و ان شاءالله در کشور خود این نبوغ وخلاقیت را به کار بندند.

گفتنی است این جشن که با اجرای کلیپ های مختلف و سخنرانی دکتر روح الله صالحی درباره جایگاه و شان دانش آموزان و معلمان در آموزش و پرورش و در پایان با اهداء جوایز با دستان آیت الله نادعلی زاده به نخبگان علمی کنکور سال 1395 به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور