Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


حملات هوایی آمریکا شاخص بورس این کشور و آسیا را با روند نزولی روبرو کرد؛ اما قیمت طلا به بیشترین رقم در ۵ ماه اخیر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری (سی ان بی سی)، حملات هوایی آمریکا به یک پایگاه هوایی در روسیه، علاوه بر کاهش قیمت جهانی نفت، شاخص بورس کشورهای آسیایی و بورس خود ایالات متحده آمریکا را هم به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال با انتشار اخبار حمله آمریکا به سوریه، در بازار معاملات آتی بورس وال استریت ایالات متحده، شاخص (داو جونز) با ۴۴ واحد کاهش، بورس (S&P ۵۰۰) هم با ۵ واحد روند نزولی و شاخص (مزدک) هم ۱۲ واحد تنزل روبرو شد.

همچنین شاخص بورس کشورهای آسیایی هم از گزند حملات آمریکا به سوریه در امان نماندو روند کاهشی را تجربه کرد.

بر همین اساس، شاخص بورس (نیکی) ژاپنمیانگین کمترین میزانخود در ۴ ماه اخیر را با رسیدن به۱۸,۵۱۷.۴۳ واحد تجربه کرد، (کاسپی) کره جنوبی هم با ۵ دهم درصد معادل ۱.۲ درصد روند نزولی به۲,۱۵۱.۷۳ واحد رسید و شاخص بورس (ASX ۲۰۰) استرالیا با ۱۱ دهم درصد معادل ۶.۲۱۵ واحد کاهش به۱۸,۶۶۴.۶۳ واحد رسید؛ ضمن اینکه شاخص (هنگ سنگ) هنگ کنگ هم ۶۲ دهم درصد روند نزولی را تجربه کرد.

اما در چین دو شاخص بورس (شانگهای) و (شنزن) هر کدام با ۲۲ دهم درصد و ۴۳ دهم درصد روند صعودی روبرو شدند.

البته قیمت منطقه ای طلا هم با ۱.۵ درصد رشد به یکهزار و ۲۶۴ دلار و ۴۰ سنت در هر اونس رسید که بیشترین رقم در ۵ ماه اخیر محسوب می شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: وضعیت مطلوب بورس برای سرمایه گذاری در مقایسه با سایر بازارها

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵ واحدی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229602 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم