Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری فارساز اصفهان، شاهین خالدان بعد از پیروزی مقابل فام مینح در دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه، گفت: خودم و بازیکن حریف در ابتدای بازی استرس داشتیم خدا را شکر که ست اول را خوب شروع کردم و بازی را بردم امیدوارم نداف هم امروز خوب بازی کند و بتوانیم دو بر صفر پیش بیفتیم.

وی در مورد کیفیت تنیسور ویتنامی، خاطرنشان کرد: حریفم خوب و با تجربه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک مقدار روی بک هند خود در این زمین مشکل داشت چرا که یک دستی بازی می‌کرد. خوشبختانه با آنالیزی که کردیم توانستم با نقطه ضعفش بازی کنم و برنده این دیدار شوم.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه