Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محبی گفت: بهداشت روانی، قوانین مربوط به سلامت عاطفی را در بر می‌گیرد. به گونه ای که فرد بتواند مشکلات را به آرامی پشت سرگذارد که این امر در زندانبانی اسلامی بر عهده مسئولین، زندانبانان، مددکاران و روانشناسان است. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندانها، اکبر محبی مدیرکل زندان‌های استان ایلام در بازدید خود از زندان دره شهر به حفظ بهداشت روانی زندانیان تأکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی خاطر نشان کرد: نوع نگرش و باورهای آدمی درباره زندگی و محیط پیرامون خود و نیز تعهدات ارزشی و ویژگی‌های زندگی فردی و اجتماعی انسان، در بهره‌مندی از بهداشت روانی مطلوب بسیار اثر گذارند.
وی گفت: بهداشت روانی، قوانین مربوط به سلامت عاطفی را در بر می‌گیرد، به گونه ای که فرد بتواند مشکلات را به آرامی پشت سرگذارد؛ به شرط آنکه بداند چگونه از فشارهای روانی و نگرانی پیش گیری کند که این امر در زندانبانی اسلامی بر عهده مسئولین، زندانبانان، مددکاران و روانشناسان است.
مدیرکل زندانهای استان ایلام به تاثیر فعالیت‌های مذهبی در بهداشت روانی زندانیان اشاره ای داشت و تصریح کرد: نشاط و آرامش روانی از آنِ کسی است که به امنیت و اطمینان نفس می رسد و این امر زمانی به وجود خواهد آمد که انسان به خداوند خویش، وابستگی و دل بستگی راستین پیدا کرده باشد و ذکر او سراسرِ اندیشه، عاطفه و رفتارش را فراگرفته باشد.
محبی در ادامه افزود: حفظ سلامت روان زندانیان از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست ودر صورت عدم توجه به موضوع بهداشت روان به هدف نهایی حفظ و ارتقاء سلامت در زندانها دست نخواهیم یافت.
وی گفت: وظیفه اصلی سازمان زندان‌ها اقدام لازم به منظور تربیت و اصلاح و درمان مجرمان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت:  در یک ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط زاهدان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز بین راهی انجام شده است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه